Basusjernet Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har lasta ned en driver jeg ikke får installert. Er det noen måte jeg kan ta meg av dette selv? kopiere noen av filene til en viss mappe? Flott om jeg kunne fått litt hjelp=) Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vel har du prøvd å gå via enhetsbehandling>Installer driver>Installere fra en liste eller bestemt plassering for detter peke til mappen der driver og inf fil ligger? Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Tusen takk det løste problemet mitt=) Men det oppstod et nytt problem, noen som har lyst til å hjelpe meg med det? Det var feil driver, så nå er jeg ute etter driveren til et webcamera som heter så lite som p710.. Det er all informasjonen om navnet som står på, intet merke.. Ellers så står det også Tested to comply with FCC standards også står det PC CAMERA på toppen Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nei hehe du bør nesten finne ut av produsentnavnet-personlig foretrekker jeg Sisoft sandra for slike ting-men du kan prøve å laste ned Unknown Devices herfra og se om det kommer noe nyttig. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg tok vist feil det er riktig driver jeg har, det er bare webcamera som nekter å virke i noe som helst, bortsett fra et program som heter easy webcam.. Noen ide om hva som foregår? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tja, nå er ikke jeg noen Webcamera ekspert men om du feks går via Min Datamaskin vil jeg anta du får opp Webcameraet der...hvis du da dobbeltklikker her fungerer ikke dette da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå