Gå til innhold

Skru av PlayStation 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger bare og holde inn PS knappen på kontrolleren og skru av der.

Men hvis du skal slå den HELT av bruker du bryteren bak.

det var det jeg lurte på ja.. når jeg skal skru den HELT av... :) altså når jeg ikke skal bruke den mer på en stund lissom... ;)

Lenke til kommentar

Det skal ikke være nødvendig å slå av hovedbryteren med mindre du som sagt skal slå Playstation 3 helt av (Ved f.eks. flytting eller inaktivitet over lengre perioder). Det fungerer som en vanlig stasjonær PC, de færreste slår av hovedbryteren når PC-en ikke er i bruk med mindre PC-en skal f.eks flyttes eller maskinvare byttes.

Med mindre "av" lyset forran på maskinen irriterer deg så gjør det ingenting å la hovedbryteren stå "på".

Lenke til kommentar
Det fungerer som en vanlig stasjonær PC, de færreste slår av hovedbryteren når PC-en ikke er i bruk med mindre PC-en skal f.eks flyttes eller maskinvare byttes.

Jeg bruker ikke å skru av PC-en med flytting heller :p . Går veldig bra å bare ha den i dvalemodus :) . Har fraktet en PC i 9 timer i dvalemodus uten at noe spesielt har skjedd.

Lenke til kommentar
Det fungerer som en vanlig stasjonær PC, de færreste slår av hovedbryteren når PC-en ikke er i bruk med mindre PC-en skal f.eks flyttes eller maskinvare byttes.

Jeg bruker ikke å skru av PC-en med flytting heller :p . Går veldig bra å bare ha den i dvalemodus :) . Har fraktet en PC i 9 timer i dvalemodus uten at noe spesielt har skjedd.

Noe "spesielt" vil ikke skje, da da pcn er helt skrudd av da den står i dvale. Maskinvaremessig er den helt avskrudd, men softwaremessig er windows bare satt på pause. ;)

Jeg skrur av bryteren bak på ps3 når jeg skal være borte et par dager. Den blir ikke mindre brannfarlig om det grønne lyset i front blir rødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...