thesinner Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har fått meg en ps3 og har tenkt å bruke den til bl.a. å se video fra PC-en på tv'en min via ps3'en. Har derfor tenkt å kjøpe meg en trådløs router og et trådløst nettverks-kort til PC-en. Er det noe minste-krav til utstyret for at jeg skal kunne streame video knirkefritt? Setter veldig pris på konkrete forslag og pris på utstyr På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Knirkefritt kommer ikke så veldig an på internetten da. Du laster den ned til ps3, så er det opp til den om den går knirkefritt på video/teaseren/traileren. Trådlose router utvalg: http://www1.euro.dell.com/content/default....&lid=187302 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Etter det jeg har forstått går det an å streame det fra PC-en sånn at jeg kan bruke codec's osv fra PC-en og bare få det på tv'n via ps3'en. Hvis det er sånn du sier trenger jeg jo ikke trådløst nettverk en gang, kan bare ta det jeg skal se på en usb-pinne og putte i ps3'en? Ble litt forvirret nå :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå