janfredrik Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei, Jeg lurer på hva slags skrujern man trenger for å åpne en Nintendo Wii fullstendig. Tror det er Triwing skrujern jeg trenger, men heter det dette overalt? Har prøvd å søke på noen norske sider som Biltema og Clas Ohlson, men finner ikke noen enkle skrujern som er av typen Triwing, går den under andre navn? Takk for svar! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Auksjonssider som Ebay har nok garantert det du leter etter. 2 sec på Ebay ga meg dette. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Billigst å kjøpe den fra Hong Kong, ca 30 kr med frakt Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Har faktisk bestilt en slik fra dealextreme.com for en dollar, og den ble sendt i går Men når jeg i dag har skaffet meg Wii-Clip og d2ckey i dag frister det lite å vente en ekstra uke når jeg kan handle det i en lokal butikk Så hvis noen vet om Biltema eller andre butikker selger den så si ifra! Og eventuelt hva den heter. Endret 9. mai 2008 av janfredrik Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Da følger du bare linken til Lolidude som leder til Modnet, en norsk nettbutikk for spillting. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg leter etter en lokal butikk, ingen nettbutikk. Som du ser har jeg allerede bestilt fra en nettbutikk, men siden det sendes fra Kina tar det sikkert en uke før jeg har det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Og med lokal hvor skal jeg plassere deg, geografisk? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Butikker jeg nevnte (Clas Ohlson og Biltema) finnes det mildt sagt mange av i dette landet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nettopp, så hvor i landet holder du til da? Kan ikke pinpointe hvor du bor kun fra 2 butikker det finnes vel mange av i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå