Gå til innhold

bra (korrupt?) treffteller/counter, finnes det?

Anbefalte innlegg

jeg har lagd en enkel nettside hvor jeg gjerne vil ha en treffteller eller counter. Jeg vil gjerne ha muligheten til å kunne overstyre telleren, slik at jeg når som helst kan gjøre at telleren vise så og så mange treff (og tellingen fortsetter derfra)...

dette kan virke som om jeg vil vise at det har kommet flere treff enn det har kommet, og det er akkurat det jeg vil (kun en moro siden jeg lager her)...

vil ha en counter som er ganske enkel og pen å se på...

den bør også være uhyre simpel og implementere i en enkel nettside...

takker for forslag! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du frontpage støtte så følger det med noen enkele tellere du kan overstyre der.

Nei nei nei!!! Aldri bruke Frontpage!!! Det du gjør da er at du lager innhold som KUN er kompatiblelt med Internet Explorer + at det kreves at det er støttet på serveren hvor du legger ut sidene dine...

Dersom ISP'en din støtter ASP, så si ifra så skal jeg mekke en conter til deg. Ellers så kan du jo søke på nettet etter "Free counter", det er nok å velge i. Dessverre blir du nødt til å finne deg i reklame dersom du bruker en slik "Free counter" som oftest.

Lenke til kommentar

har nettsiden ute på home.no.net som jeg liker godt.

vet ikke hva de støtter og de ikke støtter. Men en frontpage counter høres ikke ut som en veldig god løsning.

trenger som sagt en enkel og pen counter som kan overstyres. reklame skal jeg ikke ha!

Lenke til kommentar

Hmm... ja. Tviler nok på at home.no.net støtter ASP, det er nok basert på UNIX-servere. Da bør du søke litt rundt etter CGI scripts, ellers så tipper jeg at ISP'en din har et eget script for en counter. Se litt rundt på sidene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...