[email protected] Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har sett meg lei av dritt på PC-en. Ikke kom med forslag til dilldall jeg skal innstallere for å fjerne virus og crap. Jeg lurer bare på hvordan jeg kan slette ALT på laptopen min. - Jeg vil helst beholde hele iTunes biblioteket, samme hvordan. - Jeg fikk ikke med noen cd'er til laptopen. - Jeg ønsker å kunne bruke PC-en som om den var ny etter å ha slettet alt. Da håper jeg noen kan hjelpe meg (og PC-en min...) Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) du brenner/ overfører på ekstern harddisk/uploader på nette/hakke peil på hva annet du kan gjøre for å beholde bibloteket ditt. og så trykker du i kjør: Formater:/;C da slettes alt Husker ikke om det er : eller ; da må du instalere alle programmene og lign. på nytt! eller så er det noe som heter gjenopretting eller noe sånt hvilket os har du? Endret 9. mai 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 du brenner/ overfører på ekstern harddisk/uploader på nette/hakke peil på hva annet du kan gjøre for å beholde bibloteket ditt. og så trykker du i kjør: Formater:/;C da slettes alt Husker ikke om det er : eller ; da må du instalere alle programmene og lign. på nytt! eller så er det noe som heter gjenopretting eller noe sånt hvilket os har du? Windows Vista. Men må jeg ha en CD med Windows på for å innstallere OS igjen? Når jeg fikk PC-en lå vista klar til å innstalleres på PC-en. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) 1. Ta backup av alt du trenger + drivere 2. Kjøp/lån Win XP/Vista (tipper du ikke kjører linux ) 3. Start opp laptopen med cd-en/dvd-en 4. Installer OS (clean install) 5. Installer drivere Tja... er vel det du trenger å gjøre. Endret 9. mai 2008 av Godlike Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 1. Ta backup av alt du trenger + drivere2. Kjøp/lån Win XP/Vista (tipper du ikke kjører linux ) 3. Start opp laptopen med cd-en/dvd-en 4. Installer OS (clean install) 5. Installer drivere Tja... er vel det du trenger å gjøre. Jeg fikk ikke med noen cd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvis du ikke fikk med noen cd så...vel...then your ganske fucked. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 du brenner/ overfører på ekstern harddisk/uploader på nette/hakke peil på hva annet du kan gjøre for å beholde bibloteket ditt. og så trykker du i kjør: Formater:/;C da slettes alt Husker ikke om det er : eller ; da må du instalere alle programmene og lign. på nytt! eller så er det noe som heter gjenopretting eller noe sånt hvilket os har du? Windows Vista. Men må jeg ha en CD med Windows på for å innstallere OS igjen? Når jeg fikk PC-en lå vista klar til å innstalleres på PC-en. tror du ikke trenger det da, men ikke gjør det jeg sa..tror det ikke fungerer på vista...da blir alt ødelagt Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvis du ikke fikk med noen cd så...vel...then your ganske fucked. det er jo sån at man skal lage sine egne cd'er med en gang man starter PC-en, det gjorde jeg ivertfall Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Uff... Her virker det som jeg må ha hjelp av en datakyndig. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Du MÅ ha windows(os) cd hvis du skal formatere hdd din. Men, det kan hende at os`en ligger på hdd din. Mulig du har en egen patisjon som installasjonsfilene ligger på. Dette ser du i min datamaskin... Hvis det er tilfelle, er det bare å starte instalasjonen av windows. Endret 9. mai 2008 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
MKi7 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 De nyere pc-ene følger det ikke med en cd med operativsystemet, med i sted for og bruke cd-en trykker man på Alt og F10 når PC-en starter. Da gjenoppretter man PC-en til fabrikk innstillinger. Tror M$ har gjort dette for all piratkopiering av deres programvare, men kan ikke si at det har fungerer så mye. Dette fungerte fint på min PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå