Neppe Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei! I dag når jeg våknet merket jeg at pcen min ikke var på, noe den som regel pleier å være. Jeg prøvde å slå den på, uten at det skjedde noe. Jeg skrudde av og på strømforsyningen, og fikk til slutt liv i beistet. Når jeg kom hjem idag var også pcen avslått, men denne gangen fikk jeg ikke liv i den i det hele tatt. Når jeg slår på den så vrikker viften på seg, man hører at det er en reaksjon og lampen på kabinettet lyser. Har støvsugd både pcen og strømforsyningen, tatt alt som ikke er nødvendig av strømforsyningen, men fortsatt ingen reaksjon. Går ut ifra at strømforsyningen har bestemt seg for å gi opp livet på denne jorden, men kan ikke helt se noen grunn til at det skulle ha skjedd. Den er ikke gammal, og har ikke hatt en hard kamp i sitt korte liv i min pc. Synes også det er litt merkelig at den faktisk gir liv ifra seg, men at pcen ikke starter. Noen som har erfaring/forslag om hva som kan være i veien, så mottas alt med takk. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Prøv en annen psu som du vet fungerer ellers så må du feilsøke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå