Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gutt kysse gutt for eksperimenterings skyld

Gjest SkepTissk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gutt
Er ikke like ekkelt på en måte vist du skjønner hva jeg mener.

Hva gjør 2 gutter som kliner ekkelt mens 2 jenter er hawt?

Det som gjør at to gutter som kliner er ekkelt er alle oppfatningene vi har i samfunnet idag. Gutter skal absolutt vise seg fram som en sterk mann på utsiden. Og samfunnet mener ikke at gutter blir sterke ved å kysse gutter.

Det er jo rett og slett bare hva flertallet syns som er det "riktige". Og hvis vi tar utgangspunkt i det er det feil at to gutter kysser. Det er feil at gutter sminker seg. Det er feil at jenter skal si sin egen mening og krangle og sloss som guttene... osv...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666

Det tror jeg du vet, nå ble det litt mongo.

Så du liker når gutter kliner? Det du sier?

Lenke til kommentar

Det han vil fram til er at du forklarer hvorfor det er ekkelt at 2 gutter kliner, men ikke ekkelt at 2 jenter gjør det samme. Hvor er moralen i det?

Tror det var det han ville fram til. :)

Lenke til kommentar

Jeg liker det når to gutter kliner, jeg. Finner det ikke det minste ekkelt, men svært sjarmerende. Beviser liksom at de er sikre på seg selv, på ett vis, siden samfunnet tydeligvis ikke godtar det. Nydelig, er det. Jeg for min del (for å sette det på spissen) syns det er eklere når to jenter kliner, det er så bak mål oppbrukt.

Lenke til kommentar

Jeg mener at om to gutter vil kline, så skal de absolutt få lov til det på lik linje med 2 av forskjellige kjønn, og to jenter for den saks skyld...

At jeg liker og se på 2 gutter som kliner er og ta litt hardt i. Men Jeg synes det er litt søtt uansett når to personer tør og vise følelsene sine jeg...

Synes ikke det er værre og se to gutter enn to jenter... Kyssing er naturlig uansett mener jeg :)

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Heterofile jenter er like glad i å se på to søte gutter kysse som heterofile gutter liker å se på to søte jenter kysse. EOD!

EDIT: HAha, skal kanskje ikke påberope meg fasitstatus uten noen undersøkelser eller noe som helst å vise til. :p Men jeg kan vise til at samtlige av mine venninner liker å se to gutter kysse og synes det er både søtt og deilig. I tillegg har vi jo Yaoi, som er en animesjanger som handler om homofile gutter som finner hverandre osv, det er opprinnelig laget for jenter (men ble jo selvfølgelig plukket opp av homofile gutter, hehe..)

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar
Gjest SkepTissk
Film og legg ut på Facebook, trådstarter.

Filme hva? meg å venen min? tror ikke vi vil at mange skal vite at vi har øvd med hverandre, og jeg har funnet ut at jeg vil slutte med det, fordi jeg har alltid syns det var feil, tenkte bare en tanke i begynnelsen at jeg ville ha litt erfaring med kyssing, man må jo begynne nederst og bygge seg opp, kanskje jeg bare begynnte ekstra dypt nede i bånn

Lenke til kommentar
Jenter gjør det vel fordi de er så gode venner på en bestemt måte som gutter egentlig ikke kan oppnå.

Mellom jenter er det noen ganger greit å øve på hverandre.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg mener jeg har et vennskap som er nærmest så bra som jenter kan oppnå med hverandre. Det er jo ingen tvil om at jenter er bedre å kommunisere enn menn.

Jeg har og en kompis har kysset litt i full offentlighet(fest), og det var ingen big deal. Ble jo hype da selvfølgelig men det er bare morsomt. Vi er veldig sikre på hverandre og har et godt vennskap.

Merk, det er kun han og kanskje et par andre som jeg syns jeg kan kysse. Det har med hvor god venn du er og hvordan du connecter med den personen. Med de aller fleste gutter hadde dette blitt rart og ekkelt. Men ikke med han.

Vi gjorde det da vi var 17.

edit: jeg er skamhetero.

Endret av AzureDragon
Lenke til kommentar

Det jeg vil tro han mener er at det igrunn ikke er noen forskjell. Har ikke noe å gjøre med hva han mener. Og forresten - Når du som heterofil sier det er ekkelt med to gutter som kliner, tror du homofile da synes det er ekkelt med to jenter som kliner?

(Ja, er heterofil)

Lenke til kommentar

Det jeg vil tro han mener er at det igrunn ikke er noen forskjell. Har ikke noe å gjøre med hva han mener. Og forresten - Når du som heterofil sier det er ekkelt med to gutter som kliner, tror du homofile da synes det er ekkelt med to jenter som kliner?

(Ja, er heterofil)

Nja, jeg tror homofile gutter syntes det er søtt å se på to jenter som kliner (lesbiske eller ikke). Har hvertfall hørt det, men har heller ikke noe fasitsvar.

Lenke til kommentar
Gjest SkepTissk
For å svare trådstarters spørsmål: Nei, du blir ikke homo av å kysse en gutt.

Åjoda, det vil i minste fall manipulere sinnet til å tro at homser er ok, noe de ikke er... denne diskusjonen har virkelig fått meg til å åpne øynene

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Alfred Kinsey rapporterte at over 45 % av de mange tusen 100 % anonyme deltakerne i hans store seksualundersøkelse i USA var tiltrukket av både det samme og det motsatte kjønn. Han lot ikke deltakerne definere seg selv, men plasserte dem på en legningsskala på bakgrunn av personlige intervjuer som gikk lengre inn i psyken enn man skulle tro gikk an.

Vanskelig å vite at man ikke liker gutter før man har prøvd. En venn av meg kysset en guttekompis på fest for noen måneder siden. Det åpnet øynene hans for at han faktisk likte gutter, så nå er han bifil og kjempefornøyd med det.

Homs i vei, det er helt okæi!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Åjoda, det vil i minste fall manipulere sinnet til å tro at homser er ok, noe de ikke er... denne diskusjonen har virkelig fått meg til å åpne øynene

Jeg oppfatter det mer som om du har lukka øynene ... men det er min mening ;)

Homs i vei, det er helt okæi!

Helt enig, ingen kan tvinge noen til å bli homser, og man blir ikke automatisk homofil bare av å eksperimentere.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig galt med homofile? Du er klar over at de fleste som er veldig homofobe, som regel er de som er veldig usikker på sin egen legning :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva er egentlig galt med homofile? Du er klar over at de fleste som er veldig homofobe, som regel er de som er veldig usikker på sin egen legning :)

Man trenger ikke å være rakettforsker for å forstå det da, bare ta en titt i trådene som omhandler homofili, du vil alltid se en haug med poster som slutter med "PS: Jeg er dønn hetero!!!" osv :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...