Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gutt kysse gutt for eksperimenterings skyld

Gjest SkepTissk

Anbefalte innlegg

Gjest SkepTissk

jeg har ofte hørt om jenter i puberteten som kysser hverandre for å bare lære seg hvordan kysee

men aldri hørt om gutter som kysser gutter når de er 13 år gammel somm mg.

er det mer sjelden at gutter gjør slik og hvorfor d? leste at det var 63% av gutter i pubertet fasen som har kysset med en venn, men man hører aldri om det noengang,

sant jeg er ikke homofil fordi jeg har øvd med min venn?

jeg liker jo ikke homofili i det hele tatt, syns det blir helt feil utifra naturens balanse,

det skal være ---- O ikke o--- ---o eller OO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-160666

Ekkelt. Ville ikke kysset en gutt lol. Homsete men vet ikke om du er homofil akkuratt da, men det er jo homsete.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

kjærlighet kan være som den vil :D nei, du er ikke homofil ved mindre du er attracted towards him. men men. du er rar <4

Lenke til kommentar
Gjest SkepTissk
kjærlighet kan være som den vil :D nei, du er ikke homofil ved mindre du er attracted towards him. men men. du er rar <4

Der ser du, med en gang en gutt sier sånn blir det rart, men for jenter er det HEEELT lov å eksprimenterE?

Lenke til kommentar
Gjest SkepTissk
Er ikke like ekkelt på en måte med jenter :p

Egentlig helt enig med deg, fordi vi er gutter, og liker å se på jenter kysse, men ikke gutter

enig,,, men jeg misliker sånn bøg ting veldig, så jeg vil bare vite om dette kan gjøre at jeg får homofile trekk... noe jeg ikke vil ha, for da slutter jeg med en gang, er det ingen som kjennr seg igjen i situasjonn min? :(

eg tror eg må finne en jente x)

Lenke til kommentar

Dersom du føler avsky for menn som koser med menn, så må jeg bare spørre, hva faen er det du driver med? oO

Men, for å være seriøs; nei, det er ikke homofilt å eksprimentere. Det er homofilt å få følelser for en av samme kjønn, og nei, du kommer neppe til å utvikle homofili. Enten er du homo, eller så er du ikke. Og med tanke på at du finner "slik" kjærlighet unaturlig, så tviler jeg på at du er homo.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Man må få lov til å være litt frisinnet og eksperimentell i ungdomstiden. Jeg vil ikke kalle noen verken det ene eller andre fordi de har eksperiment.

Lenke til kommentar

Å kysse en gutt vil vel indikere på at du er homofil.

Jenter gjør det vel fordi de er så gode venner på en bestemt måte som gutter egentlig ikke kan oppnå.

Mellom jenter er det noen ganger greit å øve på hverandre.

Men gutt med gutt er til dags dato ansett på som homofilt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666

Musser? 1Gang på en gutt er du ikke homo, men du kan få følelser for han. Tror du burde skifte hoby :p

Lenke til kommentar

Musser = Nusser = Susser. Barneslang for kyss som jeg er blitt veldig glad i. Er så søtt. ^^

Og man utvikler ikke følelser for folk av samme kjønn med mindre man er homofil (eventuelt bifil, selvsagt). Er man ikke det kan man rote rundt så mye man bare vil uten å få føleser for dem.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666
Musser = Nusser = Susser. Barneslang for kyss som jeg er blitt veldig glad i. Er så søtt. ^^

Og man utvikler ikke følelser for folk av samme kjønn med mindre man er homofil (eventuelt bifil, selvsagt). Er man ikke det kan man rote rundt så mye man bare vil uten å få føleser for dem.

Ok jeg trodde du tenkte på en annen "Musser" lol

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Å kysse en gutt vil vel indikere på at du er homofil.

Jenter gjør det vel fordi de er så gode venner på en bestemt måte som gutter egentlig ikke kan oppnå.

Mellom jenter er det noen ganger greit å øve på hverandre.

Men gutt med gutt er til dags dato ansett på som homofilt.

Alt er opp til den enkelte, alle har forskjellige meninger. Man er/blir ikke homofil/bifil av å bare kysse en annen gutt, man kan derimot lære nye ting om seg selv, bli mer sikre på seg selv og generelt sett finne ut av ting. Til trådstarter kan jeg si det at grunnen til at du aldri hører om det fra gutter er nettopp fordi du vil få svar som "æsj, erru homo eller?", mens jenter er "kule" om de gjør sånt. Eksperimenter så mye du vil, å finne ut av ting med nære venner er ikke galt på noen måte, så lenge begge er med på det skal du bare drite i hva alle andre mener om det ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gutt

Jeg tror det er endel gutter som har eksprementert med kyssing i ungdomstiden. Både hetrofile, bifile og homofile. Det kan være alt fra å lure på hvordan det er, til å rett og slett bare vise følelser til en god venn.

Jeg kyssa selv min venn når jeg var ung. Husker ikke at jeg hadde hørt om noen andre som hadde gjort det så det var kanskje litt rart, men jeg følte meg absolutt i mer homofil etter jeg hadde kysset han. Jeg vil vel heller si at man er veldig åpen som person hvis man er gutt og kysser i dag, homofil eller ikke. Hvorfor skal dette være noe bare jentene kan gjøre? Alle er vel nysgjerrige på hvordan det er å kysse, med det andre kjønn og sitt eget.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666
Jeg tror det er endel gutter som har eksprementert med kyssing i ungdomstiden. Både hetrofile, bifile og homofile. Det kan være alt fra å lure på hvordan det er, til å rett og slett bare vise følelser til en god venn.

Jeg kyssa selv min venn når jeg var ung. Husker ikke at jeg hadde hørt om noen andre som hadde gjort det så det var kanskje litt rart, men jeg følte meg absolutt i mer homofil etter jeg hadde kysset han. Jeg vil vel heller si at man er veldig åpen som person hvis man er gutt og kysser i dag, homofil eller ikke. Hvorfor skal dette være noe bare jentene kan gjøre? Alle er vel nysgjerrige på hvordan det er å kysse, med det andre kjønn og sitt eget.

er enig men litt "different" med jenter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666
er enig men litt "different" med jenter.

Hvorfor?

Er ikke like ekkelt på en måte vist du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...