andyq Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hola! For ca 1 mnd siden kjøpte jeg meg en ny bærbar PC. Siden dette var noen dager før eksamen kjøpte jeg første og beste jeg fikk tilbudt. Sitter nå i ettertid med en sur følelse av at jeg har blitt lurt. Jeg har ikke noe peiling på PC, men etter å ha lest litt tester osv av maskinen er det noe som skurrer. Maksin speccs : Esprimo Mobile (Fujitsu Siemens) Intel Pentium Dual CPU T2330 1.6Ghz 1,75GB RAM SiS Mirage 3 Graphics >(får ikke engang koblet til TV) En annen ting jeg stusser på er at det er festet et Vista merke på PC`en og sånn klistremerke med vista key under, men XP er innstalert. Office er innstalert, men her snakker vi Office 2003! Dette betalte jeg 5500 kr for! De PC`ene jeg ser på reklamer osv ser da langt bedre ut en dette? Så, har jeg blitt lurt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Office koster 1000,- og er ikke inkludert på pcene du ser annonsert. Bortsett fra det, så har du ikke gjort et fantastisk kjøp nei, finnes et par alternativer som er litt bedre. Hvor har du kjøpt pcen? Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Når du skriver som du gjør "kjøpt det første og beste" så har du ikke blitt lurt, du har lurt deg selv. Enkelt og greit. Specsene er skrot og du kunne fått mye mer for pengene, men sånn er livet. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Som med alt her livet: Undersøk Konkluder Handle ;-) Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hehe, som de sier overfor hær. Du har nok ikke det. Det er litt lurt å sjekke litt før man kjøper seg ny laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå