Deluxus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) okey jeg hadde komf for 2 uker siden og har tenkt og bruke dem på en berbar pc . jeg fikk fikk 21 k bare for og informere.\ denne pcen her http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=92864 og lurer på om den er bra nok har tenkt på en spill berbar pc som kan runne dagens spill som age of conan som kommer ut crysis call of duty og slik . prisen skal være fra 10k til 15 k håper noen kan hjelpe meg Endret 9. mai 2008 av Deluxus Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvis du skal opp i den prisen er GF 8600 GS et dårlig valg. Kanskje en Multicom Kunshan M570? Har du krav til vekt/skjemstørrelse o.l.? Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) så ikke så bra ut spør du meg fant en annen bra se her:http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=93513 Endret 9. mai 2008 av Deluxus Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) jeg ville sett meg rundt etter en laptop med 8800 gtx skjermkort. det er det desidert beste å oppdrive i laptop akkurat nå. (minuset med det er jo at det sluker strøm når du kjører på batteridrift, men det gjør man jo ikke når man gamer ) det er mange varianter å velge mellom dær som burde holde seg innenfor prisgruppen din=) Endret 9. mai 2008 av foxtrott Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvis du oppdaterer skjermkortet på den jeg viste deg, vil den være et MYE bedre valg enn den du linket til... Du kan konfigurere slik du vil på multicom. Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 har du en som du anbefaler da ? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Den jeg linket til er noe av det beste du kan få til 14 000 kr. Prøv å oppgradere den litt, skjermkort og prossessor, og se hvor du havner. Lenke til kommentar
glennviruzz1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tok dette opsettet fra Fjonissen. 1680x1050 Intel Core2Duo T8300 2.4GHz 160GB SATA 5400RPM 2.5" 4GB SO-DIMM 667MHz (2x2GB) dual channel NVIDIA® GeForce® 8800M GTX 512MB DDR3 Intel® Turbo Memory 1GB 14900,- Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du har jo denna asusen som nok vil duge tel å spælle på. å skal du dra den helt ut så har du jo denne asusen good luck Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 tro meg den siste asusen der er ikke no gaming pc, og den kosta 22 k i tillegg -.- Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 tro meg den siste asusen der er ikke no gaming pc, og den kosta 22 k i tillegg -.- MHM! Gå for Mushkan:D Den er best:D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 så ikke så bra ut spør du meg Hva så ikke så bra ut med den? Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 så ikke så bra ut spør du meg Hva så ikke så bra ut med den? Han mener vel det at man burde kjøpe stasjonær istedet, LOL:D så ikke så bra ut spør du meg Hva så ikke så bra ut med den? Ja, han mente vel at en stasjonær pc hadde vert bedre, LOL:D Lenke til kommentar
glennviruzz1 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da er min KUnshan bestillt "Den så ikke så bra ut"?:S den er da mye bedre en den du la ut , jaja. lykke til med kjøpet.. erfaringer av min Kunshan, kommer når jeg får den Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da er min KUnshan bestillt "Den så ikke så bra ut"?:S den er da mye bedre en den du la ut , jaja. lykke til med kjøpet.. erfaringer av min Kunshan, kommer når jeg får den Virker som han har veldig peiling ja. Kunshan er bedre enn alle dem andre som har vært oppe her, godt kjøp Lenke til kommentar
glennviruzz1 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da er min KUnshan bestillt "Den så ikke så bra ut"?:S den er da mye bedre en den du la ut , jaja. lykke til med kjøpet.. erfaringer av min Kunshan, kommer når jeg får den Virker som han har veldig peiling ja. Kunshan er bedre enn alle dem andre som har vært oppe her, godt kjøp ..nja... joa x), gleder meg til jeg får den , men en ting.. før kunne man velge oppløsning på skjermen... nå står det bare "1900*1200" hvordan er det og spille på ? Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da er min KUnshan bestillt "Den så ikke så bra ut"?:S den er da mye bedre en den du la ut , jaja. lykke til med kjøpet.. erfaringer av min Kunshan, kommer når jeg får den Virker som han har veldig peiling ja. Kunshan er bedre enn alle dem andre som har vært oppe her, godt kjøp ..nja... joa x), gleder meg til jeg får den , men en ting.. før kunne man velge oppløsning på skjermen... nå står det bare "1900*1200" hvordan er det og spille på ? 1900x1200 er smooth å spille på, men det krever jo sitt skjermkort og vel så det. 8800 GTX klarer det greit, men selv SLI kan trøble litt med det. Lenke til kommentar
glennviruzz1 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Da er min KUnshan bestillt "Den så ikke så bra ut"?:S den er da mye bedre en den du la ut , jaja. lykke til med kjøpet.. erfaringer av min Kunshan, kommer når jeg får den Virker som han har veldig peiling ja. Kunshan er bedre enn alle dem andre som har vært oppe her, godt kjøp ..nja... joa x), gleder meg til jeg får den , men en ting.. før kunne man velge oppløsning på skjermen... nå står det bare "1900*1200" hvordan er det og spille på ? 1900x1200 er smooth å spille på, men det krever jo sitt skjermkort og vel så det. 8800 GTX klarer det greit, men selv SLI kan trøble litt med det. Heldigvis, så har jeg det , men dumt man ikke kan velge det lenger Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 jeg snakke ikke om noe stasjonær pc eller noe jeg snakke om den liverpool duden hadde postet til 13 k daårlig sså må du opgrdere den og da blir det opp i 16 for en pce for 11 :S men hva sa derre den bra pcen hettet ??? Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Da er min KUnshan bestillt "Den så ikke så bra ut"?:S den er da mye bedre en den du la ut , jaja. lykke til med kjøpet.. erfaringer av min Kunshan, kommer når jeg får den gidder du og linke den pcen så jeg får se den ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå