Geir72 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg har problemer med at jeg av og til mister forbindelsen med ruter. Får opp feilemldingen 'limited or no connectivity'. Hvis jeg lar PC-en få gå i standby modus eller hibernate så skjer dette alltid. Har prøvd med 'repair connection' og andre tiltak, uten at jeg oppnår forbindelse igjen. Det eneste som fungerer er restart av PC-en. Noen som har peiling på hva som forårsaker dette? XP Professional SP2 Nettverkskort : D-Link Airplus DWL-G520 Wireless Ruter : SpeedTouch (fra NGT) Endret 9. mai 2008 av Geir72 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 har også det problemet, også når det blir for mange connections til routern. det eneste jeg har funnet ut er at SpeedTouch routern fra NGT suger. Lenke til kommentar
Eksempel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Takk Gud!!! Flere med det samme irriterende problemet! Hvis noen finner løsningen er jeg evig takknemlig. (Nei, tror ikke på gud) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå