Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en tok strømmen, nå starter den ikke lengere.

Anbefalte innlegg

Hei. PC-en min (spec i sig) tok pluselig natta for en time siden, satt og surfet på nettet, da plutselig sikringen på rommet mitt gikk.

Så jeg slo på sikringen igjen, men koblet ut med en gang.

Så slo jeg av strømmen til PC-en, og satte på sikringen, da funket det, men med en gang jeg slo på strømmen på PC-en, så gikk strømmen igjen.

For sikkerhets skyld så tok jeg med PC-en på kjøkkenet, for og sjekke om det var ett eller annen på rommet, eller om det var PC-en .

Men samme resultat der, med en gang jeg slo på strømmen til PC-en, så gikk sikringen.

Er dette et tegn på at PSU'en har tatt natta? eller kan det være noe annet? hvis det er PSU'en, så kjøper jeg en ny en i morgen.

Har per dags dato en 1000W, men fant ingen på lager. men fant derimot en 850W, vil det holde isafall til PC-en min? (som sagt, spec i sig)

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres veldig ut som kortslutning i strømforsyningen ja. Siden det skjedde mens du brukte PC-en kan vel også strømkabelen utelukkes, men hvis den har kommet i klem en gang kan det jo hende at den er ødelagt. Om en 850W strømforsyning holder til ditt oppsett skal ikke jeg uttale meg om, men jeg ville gjettet at det holder. Men det skal jeg ikke uttale meg om :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...