TST Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 I Dead to Rights spiller du politimannen Jack Slate. Sammen med partneren din, Shadow, er du en av de få politimennene i Grant City, som fremdeles ikke er korrupte. Dette spillet føyer seg inn i samme sjanger som Max Payne. Med store mengder minispill og en del morsomme vrier kan det vise seg å bli et av vårens bedre spill. http://www.gamer.no/omtaler/dead_to_rights/ Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Grafikken er for blass og lite detaljert i forhold til hva andre Xbox-spill har klart å prestere. Noe av det råeste i spillet er den omtrent totale mangelen på lastetid, alt skjer tvert. Jeg kan ikke huske å ha blitt sittende og vente på at noe skulle laste, det kan i verste fall ikke ha vært mer enn 2-3 sekunder. Det burde flere utviklere lære seg å få til! Kanskje det er en sammenheng? I så fall vil jeg si det var ekstremt smart å ikke ha for detaljert grafikk, for å få ned laste tiden. Loading er det kjipeste som eksisterer, nest etter reklame på TV. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Grafikken er for blass og lite detaljert i forhold til hva andre Xbox-spill har klart å prestere. Noe av det råeste i spillet er den omtrent totale mangelen på lastetid, alt skjer tvert. Jeg kan ikke huske å ha blitt sittende og vente på at noe skulle laste, det kan i verste fall ikke ha vært mer enn 2-3 sekunder. Det burde flere utviklere lære seg å få til! Kanskje det er en sammenheng? I så fall vil jeg si det var ekstremt smart å ikke ha for detaljert grafikk, for å få ned laste tiden. Loading er det kjipeste som eksisterer, nest etter reklame på TV. Det kan du kanskje si. Poenget var at i alle andre spill jeg har prøvd med tilsvarende grafikk, eller dårligere grafikk for den saks skyld, tar det evigheter å loade i forhold til her. Grafikken er jo ikke dårlig, den er bare middelmådig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg