Turisten Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hei hei! Jeg har noe som begynner å likne på noe urgammelt inni pcen min. GeForce 7950 GT Problemet mitt er at det har begynt å bli så jævlig varmt nå. Startet på TG da jeg måtte formatere og noe greier. Jeg har prøvd Rivatuner og Asus Smartdoctor. Begge disse stopper å fungere når jeg går inn i et spill. Jeg kan starte vifta i windows, og da er den sykt hissig på 100%, men så fort jeg går inn i et spill, så synker den til 25% som er minimum. Noen som har andre tips? Endret 9. mai 2008 av Turisten Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har lest flere steder at det er driveren til nVidia som gjør det. Jeg har 9800gtx i sli, og så fort temperaturen på ett av de går opp til 60 grader, så slår den automatiske viftestyringen inn, og setter de ned på 35%. Temperaturen øker da noe sinnsykt, og ender opp med at pcen fryser, pga overheat. Dette skjer uansett hvilket program jeg bruker til å prøve å overstyre dette, men ingen ting nytter. Skaff deg vannkjøling som jeg skal snart, eller vent på nye drivere fra nVidia. Lenke til kommentar
Turisten Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Funket igjen da jeg installerte gamle nvidia drivere.. Så utrolig latterlig at nye drivere skal få det til å slutte å fungere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå