Eksempel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei. Jeg har ett meget irriterende problem med min bærbare datamaskin. Jeg kan sitte på internett, og plutselig blir internetten "tilkoblet med begrenset tilgang". Og når dette skjer vil ikke datamaskinen finne andre nettverk som det vanligvis er masse av her jeg bor. Dette kan skje når jeg for eksempel sitter på MSN og åpner 2 nettsider samtidlig eller lignende. Noen som vet hva problemet kan være??? Jeg er desperat. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 begrenset eller ingn tilgang = du mangler IP fra ruteren. Dette kan enten være nettverkskotet sin feil (prøv å reinstallere driverene til det) eller ruteren sin feil (resette ruteren er noe du kan prøve). Har dessverre ikke tid til å skrive noe mer utfyllende, men der har du det i et nøtteskall. Om har mer enn et nettverk å teste mot så finner du jo fort ut om det er maskinen eller netverket det er noe galt med (avhengig av om problemet forsetter uavhengig av nettverket du bruker altså). -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå