Aleks Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hey^^ Vurderer å skaffe meg Guitar Hero 3 til PS3'en min, men jeg har hørt at gitaren henger litt etter sånn at man må trykke litt før notene kommer for å treffe dem ogsånt, stemmer dette? Er det mulig å få Guitar Hero 1 og 2 til PS3? Er spillet i det hele tatt verdt 700 kroner? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja det er verdt 700kr. Og nei, du må ikke trykke før. Det kommer ofte an på hvordan du har behandlet den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Okei, godt å høre. Kan man laste ned flere sanger til spillet via psn? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 tenkt å skaffe meg dette jeg å. ;D men først gta4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Koster det noe for å laste ned sangene? Takker til alle som har svart Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Koster det noe for å laste ned sangene? Takker til alle som har svart Det er noen få gratis-sanger der ute, men de fleste sangene koster 45 kr for 3 stk (altså 15kr pr. sang). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Okei, er det en side eller noen sted hvor jeg kan få se alle sangene som ligger ute på psn? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det letteste er nok å se her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs...Legends_of_Rock Vær obs på at ikke alle sangene der er ute på PSN. Hvis du er under "song release dates" kan du se hvilke som er ute på PSN. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hey^^ Vurderer å skaffe meg Guitar Hero 3 til PS3'en min, men jeg har hørt at gitaren henger litt etter sånn at man må trykke litt før notene kommer for å treffe dem ogsånt, stemmer dette? Er det mulig å få Guitar Hero 1 og 2 til PS3? Er spillet i det hele tatt verdt 700 kroner? Takker for svar Gitaren henger ikke etter, men det kan hende du må synkronisere gitaren slik at den stemmer overens med bilde/lyd da enkelte anlegg/tv'er har litt delay i lyd/bildevisning. Dette er ikke noe problem og det fins en innebygd funksjon i spillet som hjelper deg med det. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Det bør også nevnes at du må ha din europeiske bruker logget inn på psn når du kjøper/laster ned låter. Jeg har en US bruker for utvidet utvalg av demoer etc, men glemte å bytte over første gangen jeg kjøpte låter. Disse fungerer IKKE dersom du har EU versjonen av guitar hero 3. Edit: Og ja, spillet er verdt det! En ekstra gitar er også verdt det. Endret 13. mai 2008 av sven-o Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hey^^ Vurderer å skaffe meg Guitar Hero 3 til PS3'en min, men jeg har hørt at gitaren henger litt etter sånn at man må trykke litt før notene kommer for å treffe dem ogsånt, stemmer dette? Er det mulig å få Guitar Hero 1 og 2 til PS3? Er spillet i det hele tatt verdt 700 kroner? Takker for svar Alle guitar hero spill til ps3 er verdt 0,-!! Jeg snakker av erfaring. Jeg er expert gh3 spiller, og det er sant det du har hørt om lægg i guitar hero. Dette er kun på ps3. På xboks treffer jeg lett mange av de kjappe partiene, mens i ps3 versjonen sliter jeg skikkelig med å treffe. Dette gjelder også guitar hero 3 på ps2. Dette er skikkelig kjipt. Kjøp deg heller pc versjonen eller ingenting. Om du har ambisjoner om å bli god i guitar hero på ps3, vel glem det! Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja det er verdt 700kr. Og nei, du må ikke trykke før. Det kommer ofte an på hvordan du har behandlet den. Den jeg spilte på var splitter ny. Også var det en til jeg hadde testet på. Samme problemet!Umulig å treffe de raske raske Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Ps2 versjonen har jeg aldri hatt problemer med å treffe på.. Takker for alle svar, blir nok kjøp Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det er bare og kalibrere det. Noen tv`er lcd/plasma her responstid du må kalibrere bort. En kompis av meg drar snart alt på expert på ps3 så det er ikke umulig... Det jeg syntes er det rare oppi det hele er at gitaren holder. Du må voldta den knappen på expert! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Nå har jeg bare en "vanlig" gammel tv da, ikke noe lcd eller plasma. Vil det bli noe problem? Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Nå har jeg bare en "vanlig" gammel tv da, ikke noe lcd eller plasma. Vil det bli noe problem? neida, tven har ingenting å si, da man har kalibreringsfunksjonen i GH. Du trenger ikke å kalibrere noe som helst regner jeg med. Kasse tv = 0 ms Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Alright^^ Utrolig kult spill egentlig^^ Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Det er bare og kalibrere det. Noen tv`er lcd/plasma her responstid du må kalibrere bort. En kompis av meg drar snart alt på expert på ps3 så det er ikke umulig... Det jeg syntes er det rare oppi det hele er at gitaren holder. Du må voldta den knappen på expert! Jeg klarer sikkert å dra alle sanger jeg også, men ikke optimalt. Det verste som finnes er at ps3 registrerer bomming når jeg vet at jeg treffer ! Da jeg runna GH3 på expert, kastet jeg gitaren i veggen og solgte spillet..lol Endret 13. mai 2008 av snik1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå