Manfred Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Neste oppgave til deg Daniel_91: Scat Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 http://www.scat.org.za/ :!: Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 SCAT recently went on a Field Trip to the Eastern Cape.SCAT was joined by Photographer - Nonhlanhza and Journalist - Ann Crotty. hahaha, de var uheldige med navnet sitt :!: Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fotfetish er ikke så veldig pervo fetish det nei, men er ikke så veldig normalt Finnes værre fetisher som golden shower o.l. Hva er golden shower? Edit: Glem det Hahaha, velkommen til internett Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Mange som har fotfetisj. Men jeg tviler ikke på at vennene dine steiler. Det er vel det de tror de skal gjøre, og som sauer flest tør de ikke å bryte ut av flokken. Neida, der var jeg kanskje litt slem, men noen ganger blir man bare så oppgitt av manglende åpenhet og toleranse hos våre medmennesker. Du bør kanskje se an litt hvem du deler fetisjene dine med, for å unngå sosiale problemer med venneflokken. Selv har jeg ikke den store dragningen mot føtter, men jeg kunne godt tenke meg en fotrunk av et par rene, smekre, oljede føtter en gang - hvis hun bare ville la være å sparke meg i ballene! Høyrisikosport ... EDIT: Ord manglet i første setning. Endret 22. mai 2008 av Prognatus Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg synes ikke det virker noe særlig unormalt, folk tenner på mye forskjellig. Kanskje ikke alle liker tanken på å slikke på en fot eller noe, men jeg mener ikke man skal se på det som tabu eller noe teit. Jeg synes det er digg når typen masserer føttene mine, er bare et tegn på nærhet synes jeg. Men for min del blir det å slikke og suge på føttene litt ekstremt, men noen liker det. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Selv om det nok er en "vanlig" fetish, så er nok ikke verden moden (ivhertfall ikke norden) for noen fetisher overhode. dessverre. Det å ha en fetish er jo ikke unormalt da. Bare det å gni seg mot en annen person kategoriseres som en fetish. Jeg har ikke akkurat navnet på den fetishen i hodet, men å tenne på kroppskontakt med et annet menneske er ikke unormalt i det hele tatt. Så å si at verden eller norden ikke er moden for fetisher stemmer vel ikke helt. I gammle dager hadde de dessuten en eller annen merkelig greier for legger. Jo feitere legger, desto bedre. Det å tenne på legger er en fetish. Så det er vel egentlig en ganske gammel sak? Eller er jeg helt på jordet nå kanskje? Lenke til kommentar
Mannxx39 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det er helt klart flere som har d en vi et klar over , Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg