Gjest Guest_geostigma_* Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har fot fetisj, og mine nermeste vennekretser synes det er helt forkastelig, selv om jeg forklarer dem at jenteføtter ikke erstatter de andre flotte kroppsdelene, men er bare en flott kroppsdel i tillegg, som er med på å tenne meg Og alle jeg forteller det til (Det vil si hvem som helst helt åpent^^) har først ett negativt intrykk til det, derfor syns jeg det er så rart at på nettet står det at fot fetisj er den mest normale fetisjen, og at det er veldig mange som egentlig har det (de er bare ikke like åpen som meg:D høhø) Og en ren fot er god å suge. jeg har selv slikket/sugd 3 jenter sine føtter som først ikke syns noe særlig om det, men etterpå likte de det utrolig godt, èn av de skrek til og med midt i slikkingen "Den andre foten også, den andre" skulle nesten tro at jenter hadde ett stimulanse punkt der. Men hva er deres mening? er fot fetisj unormalt egentlig? jenteføtter er jo fine syns jeg, hvorfor er det så rart da? Btw:P Quentin Tarantino har det også Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg tror jeg hadde sett en oversikt for det ett sted, kan prøve å finne den igjen der det står feet: http://www.geocities.com/gungesurvey/fetishstats.html 1.1391% av verdens befolkning og det tilsvarer 68,300,000 68.3 Millioner mennesker i verden Husk på at dette ikke er nøyaktig forskning, men jeg tror det kan hjelpe å gi et bilde Edit: 11 min på å finne fot fetisj Endret 9. mai 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Gjest Guest_Geostigma_* Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg tror jeg hadde sett en oversikt for det ett sted, kan prøve å finne den igjen der det står feet: http://www.geocities.com/gungesurvey/fetishstats.html 1.1391% av verdens befolkning og det tilsvarer 68,300,000 68.3 Millioner mennesker i verden Husk på at dette ikke er nøyaktig forskning, men jeg tror det kan hjelpe å gi et bilde Edit: 11 min på å finne fot fetisj hehe takk:P tviler sterkt på at 1,3% har fot fetisj:P virker litt lite^^ men det jeg lurer på er også dere på diskusjon.no , hva dere syns generelt om fot fetish, enten dere har det eller ikke Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tenner ikke på føtter. Synes det rett og slett er ekkelt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_geostigma_* Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tenner ikke på føtter. Synes det rett og slett er ekkelt. hehe, vel det e sikkert etter smak og behag, men likevel, Kan du si 100% at du ikke syns føtter er en herlig kroppsdel? på lik linje med kroppen og rumpen osv., du skulle sett ereksjonen jeg fikk en dag på stranden hin dagen (du vet, i Bergen så er det utrolig fint vær for tiden) trodde dette var normalt badestrender, liten ulempe der ja Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fotfetisj er vel en helt normal fetisj det, kjenner flere som liker føtter ganske godt. Jeg for min del sliter med fotfobi og takler rett og slett ikke føtter. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Geostigma_* Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fotfetisj er vel en helt normal fetisj det, kjenner flere som liker føtter ganske godt. Jeg for min del sliter med fotfobi og takler rett og slett ikke føtter. Okai då konkluderer eg med at fotfetish ikke e noe unormalt, men heller ett mindre tall enn majoriteten foretrekker det, det er vel smak og behag då måtte bare forhøre meg om dette^^ bare for kunnskapens skyld, forfetisjen min er jeg komfortabel med, og har alltid vært deT:P tror kanskje det var det første klassn min på videregående 1 klasse fikk vite om meg:P høhø Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Uansett så er ikke 1% så lite som ut skal ha det til, det er tross alt en av hundre. kanskje litt uheldig med det meg 1.vgs da... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Geostigma_* Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Uansett så er ikke 1% så lite som ut skal ha det til, det er tross alt en av hundre.kanskje litt uheldig med det meg 1.vgs da... Hehe, vel, jeg tror innerst inne at det e mer sånn 5-10% menmen, det med at jeg fortalte ut av den konstant åpne kjeften min i klassn første dagen gjør ingenting:P folk ble bare nysjerrig i hva fot fetisj innebærte, og uken etter så har det egentlig ikke blitt nevnt:P Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Etter hva jeg har fått med meg er faktisk fetisher for hender og føtter på topp 10 av normale fetisher. Personlig så tenner jeg ikke på føtter, men så lenge man ikke "lider" av symphorophilia så kan folk få lov til å ha alle mulige slags fetisher uten at jeg bryr meg. Det finnes så utrolig mange verre fetisher enn det å tenne på føtter. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) For meg er nok føtter like opphissende som f. erks albuen, kneet eller lignende. Med andre ord ikke særlig tennende overhode. Selv om det nok er en "vanlig" fetish, så er nok ikke verden moden (ivhertfall ikke norden) for noen fetisher overhode. dessverre. Endret 9. mai 2008 av andrull Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fot fetisj, har det ikke selv, men må vel være lov å like føtter....Selv om det kan høres ekkelt ut, men går sikkert greit vis du slikker på en rein fot istedenfor en som har kommet rett ut av en svett sokk lissom Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er da de som tenner på svette sokker også, så... Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ja man slikker tær, hva faen er normalt med det, men for all del, folk tenner jo på trær å, kjør på^^ Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ugh, nei, er vel tvært om her, avskyr føtter mer eller mindre. Men det fins vel verre fetisher, som 2girls1cup foreksempel. Lenke til kommentar
Gjest Guest_geostigma_* Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det med trær heter Dendrofil, au altså jeg ville ikke likt å få flis i pikken anyways ifra spøk til alvor:P Takker for kommentarene, nå vet jeg bedre hvor normalt eller ikke det er:P Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fotfetish er ikke så veldig pervo fetish det nei, men er ikke så veldig normalt Finnes værre fetisher som golden shower o.l. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hehe, vel, jeg tror innerst inne at det e mer sånn 5-10% Hva får deg til å tro det? 1 prosent er ikke så lite. om det faktisk stemmer. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Fotfetish er ikke så veldig pervo fetish det nei, men er ikke så veldig normalt Finnes værre fetisher som golden shower o.l. Hva er golden shower? Edit: Glem det Endret 19. mai 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Edit: Glem det haha, ikke alt man har godt av å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg