Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er fot fetisj virkelig så unormalt?

Gjest Guest_geostigma_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_geostigma_*

Jeg har fot fetisj, og mine nermeste vennekretser synes det er helt forkastelig, selv om jeg forklarer dem at jenteføtter ikke erstatter de andre flotte kroppsdelene, men er bare en flott kroppsdel i tillegg, som er med på å tenne meg

Og alle jeg forteller det til (Det vil si hvem som helst helt åpent^^) har først ett negativt intrykk til det, derfor syns jeg det er så rart at på nettet står det at fot fetisj er den mest normale fetisjen, og at det er veldig mange som egentlig har det (de er bare ikke like åpen som meg:D høhø)

Og en ren fot er god å suge.

jeg har selv slikket/sugd 3 jenter sine føtter som først ikke syns noe særlig om det, men etterpå likte de det utrolig godt, èn av de skrek til og med midt i slikkingen "Den andre foten også, den andre" skulle nesten tro at jenter hadde ett stimulanse punkt der.

Men hva er deres mening? er fot fetisj unormalt egentlig? jenteføtter er jo fine syns jeg, hvorfor er det så rart da?

Btw:P Quentin Tarantino har det også:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg hadde sett en oversikt for det ett sted, kan prøve å finne den igjen

der det står feet: http://www.geocities.com/gungesurvey/fetishstats.html

1.1391% av verdens befolkning og det tilsvarer 68,300,000 68.3 Millioner mennesker i verden

Husk på at dette ikke er nøyaktig forskning, men jeg tror det kan hjelpe å gi et bilde

Edit: 11 min på å finne fot fetisj

Endret av Crazy_Man
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Geostigma_*
Jeg tror jeg hadde sett en oversikt for det ett sted, kan prøve å finne den igjen

der det står feet: http://www.geocities.com/gungesurvey/fetishstats.html

1.1391% av verdens befolkning og det tilsvarer 68,300,000 68.3 Millioner mennesker i verden

Husk på at dette ikke er nøyaktig forskning, men jeg tror det kan hjelpe å gi et bilde

Edit: 11 min på å finne fot fetisj

hehe takk:P tviler sterkt på at 1,3% har fot fetisj:P virker litt lite^^

men det jeg lurer på er også dere på diskusjon.no , hva dere syns generelt om fot fetish, enten dere har det eller ikke

Lenke til kommentar
Gjest Guest_geostigma_*
Tenner ikke på føtter.

Synes det rett og slett er ekkelt.

hehe, vel det e sikkert etter smak og behag,

men likevel, Kan du si 100% at du ikke syns føtter er en herlig kroppsdel? på lik linje med kroppen og rumpen osv., du skulle sett ereksjonen jeg fikk en dag på stranden hin dagen (du vet, i Bergen så er det utrolig fint vær for tiden)

trodde dette var normalt

badestrender, liten ulempe der ja

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Geostigma_*
Fotfetisj er vel en helt normal fetisj det, kjenner flere som liker føtter ganske godt. Jeg for min del sliter med fotfobi og takler rett og slett ikke føtter. :p

Okai då konkluderer eg med at fotfetish ikke e noe unormalt, men heller ett mindre tall enn majoriteten foretrekker det, det er vel smak og behag då:p måtte bare forhøre meg om dette^^ bare for kunnskapens skyld, forfetisjen min er jeg komfortabel med, og har alltid vært deT:P tror kanskje det var det første klassn min på videregående 1 klasse fikk vite om meg:P høhø

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Geostigma_*
Uansett så er ikke 1% så lite som ut skal ha det til, det er tross alt en av hundre.

kanskje litt uheldig med det meg 1.vgs da...

Hehe, vel, jeg tror innerst inne at det e mer sånn 5-10%:p

menmen, det med at jeg fortalte ut av den konstant åpne kjeften min i klassn første dagen gjør ingenting:P folk ble bare nysjerrig i hva fot fetisj innebærte, og uken etter så har det egentlig ikke blitt nevnt:P

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har fått med meg er faktisk fetisher for hender og føtter på topp 10 av normale fetisher. Personlig så tenner jeg ikke på føtter, men så lenge man ikke "lider" av symphorophilia så kan folk få lov til å ha alle mulige slags fetisher uten at jeg bryr meg. Det finnes så utrolig mange verre fetisher enn det å tenne på føtter.

Lenke til kommentar

For meg er nok føtter like opphissende som f. erks albuen, kneet eller lignende. Med andre ord ikke særlig tennende overhode.

Selv om det nok er en "vanlig" fetish, så er nok ikke verden moden (ivhertfall ikke norden) for noen fetisher overhode. dessverre. ;)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Gjest Guest_geostigma_*

Det med trær heter Dendrofil, au altså jeg ville ikke likt å få flis i pikken

anyways ifra spøk til alvor:P Takker for kommentarene, nå vet jeg bedre hvor normalt eller ikke det er:P

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...