TRS Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Vel, det har seg slik at etter en reinstallering av OS så vil ikke den ene disken vise all ledig diskplass (den gjorde det før, da også med 48bit LBA). Jeg har den i 2 partisjoner, og den første partisjonen får "full pott", mens den andre mangler ~10GB. Det er en 200GB WD disk (183GB "effektivt"), som står på et kontrollerkort. Driverne til kortet er installert, og 48bit LBA er aktivt (gikk fra 2kSp4, til XP SP2 btw), så jeg lurer på om noen har noe tips til hva det kan være? Om jeg går inn på disken så ligger det ikke noe der (begge partisjonene er også nyformatert), jeg har heller ikke installert noe slikt antivirus med egne søppelbøtter osv) Endret 9. mai 2008 av TRS Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvor stor er plassen du har på hver harddisk? Ta også med i betraktning at ved partisjonering blir det alltid en liten rest som ikke logisk kan plasseres under en partisjon. Disse vil ende opp som utilgenglig Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) 88.65GB på den ene, og 97.65BG (hvor det da viser 88.12GB ledig) på den andre, de var like store når jeg brukte 2k med SP4. Edit: Bare for å klarere en ting, så er den andre partisjonen på 97GB, _ikke_ 88GB + resten "Unallocated" Edit 2: Aner ikke hvorfor, men om jeg sletter begge partisjonene og lager bare en partisjon av all plassen så får jeg også maksimalt utbytte om man kan si det slik, så får vel heller bare ha den i en partisjon. Endret 9. mai 2008 av TRS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå