Gå til innhold

HW-fotball i 2008...

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uhm, nå blir jeg forvirret igjen :confused: Det var det jeg kanskje trodde det var, så sier Snorre at det var ekte, men useriøs fotball. Huh?

Bare funkyboj som tuller meg deg. HW-fotball er fotball med ekte mennesker i det virkelige liv. Bilder fra HW-fotball version 2 i følgende tråder:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;hl=HW-fotball

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;hl=HW-fotball

Lenke til kommentar
Men Oslo har liksom ikke noe givende ved seg ellers. Liker ikke å innrømme det, men Bergen er i det minste en pen by :p

MAn driter jo i hvor fin byen er når en skal sparke fotball..da tar man den plassen flest kan møte opp på, og da er vel Oslo selvskreven

Lenke til kommentar
Men Oslo har liksom ikke noe givende ved seg ellers. Liker ikke å innrømme det, men Bergen er i det minste en pen by :p

MAn driter jo i hvor fin byen er når en skal sparke fotball..da tar man den plassen flest kan møte opp på, og da er vel Oslo selvskreven

Altså, jeg møter ikke opp bare for å spenne ball. Jeg vil gjerne bruke litt tid i byen også. Vandre rundt med kamera og sånt.

Lenke til kommentar

Hyggelig at folk syns det var moro at HW-fotball ble arrangert. :) De forrige gangene har det vært Ida (aka. Penis Trygve og Aidskake) som har arrangert. Og vi er nå russ, så det blir nok ikke før en gang etter vi er ferdige med det hvis det er hun som skal arrangere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Arrangeringer er ikke min sterke side, dette er en oppmerksomhet tråd,og oppfordring for noen ¨å ta ansvar(kan bli med å dele på det ansvaret da :)=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...