Zandreu Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Uhm, nå blir jeg forvirret igjen Det var det jeg kanskje trodde det var, så sier Snorre at det var ekte, men useriøs fotball. Huh? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Uhm, nå blir jeg forvirret igjen Det var det jeg kanskje trodde det var, så sier Snorre at det var ekte, men useriøs fotball. Huh? Bare funkyboj som tuller meg deg. HW-fotball er fotball med ekte mennesker i det virkelige liv. Bilder fra HW-fotball version 2 i følgende tråder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;hl=HW-fotball https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;hl=HW-fotball Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ah, jeg er så lettlurt Så ut som dere hadde det morsomt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det var innmari gøy. Det var vel bare et par som faktisk kunne spille der. Ellers var det bare "tullefotball" der man hadde det gøy. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 I'm in Også stemmer jeg for Ekeberg i år også...Så drar jeg med meg mrbjoern også Her skal det sparkes Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) jeg blir med, Voldsløkka er jo også et alternativ. Men ekeberg er jo best, prøv å gjør no mer ut av dette da Ta hvertfall med no fotballvester sånn at man ser forskjell på lagene BTW: noen her som skal på supporter cup 2008 i Voldsløkka i år? Endret 11. mai 2008 av samebror Lenke til kommentar
allyse Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Blir det ekeberg eller oslotraktene stiller i hvert fall jeg opp med mindre det blir de tre første ukene av juni. Må vel evt være når sommerferien for alle starter evt. fellesferien? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg for min del stemmer for Bergen, uka etter Hove-festivalen. Yes, that sounds great. Mhm. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kan vi ikke få opp en poll på dette da, tror Oslo vinner, er mer sentralt enn Bergen og Trondheim lissom..Ellers går det jo ann å ha et HW-Fotball treff på hver av plassene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Men Oslo har liksom ikke noe givende ved seg ellers. Liker ikke å innrømme det, men Bergen er i det minste en pen by Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Men Oslo har liksom ikke noe givende ved seg ellers. Liker ikke å innrømme det, men Bergen er i det minste en pen by MAn driter jo i hvor fin byen er når en skal sparke fotball..da tar man den plassen flest kan møte opp på, og da er vel Oslo selvskreven Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Enn så mye jeg hater å innrømme det er fødebyen min direkte stygg. Her snakker vi om en bygg hvis arkitektur er katastrofal! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Men Oslo har liksom ikke noe givende ved seg ellers. Liker ikke å innrømme det, men Bergen er i det minste en pen by MAn driter jo i hvor fin byen er når en skal sparke fotball..da tar man den plassen flest kan møte opp på, og da er vel Oslo selvskreven Altså, jeg møter ikke opp bare for å spenne ball. Jeg vil gjerne bruke litt tid i byen også. Vandre rundt med kamera og sånt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hyggelig at folk syns det var moro at HW-fotball ble arrangert. De forrige gangene har det vært Ida (aka. Penis Trygve og Aidskake) som har arrangert. Og vi er nå russ, så det blir nok ikke før en gang etter vi er ferdige med det hvis det er hun som skal arrangere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Derfor håper jeg på helgen etter Hove Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Arrangeringer er ikke min sterke side, dette er en oppmerksomhet tråd,og oppfordring for noen ¨å ta ansvar(kan bli med å dele på det ansvaret da = Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg er med hvis det skjer i oslo området:) 1337 skills. spillt i 3 år 5-8 klasse. be afraid very afraid! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg spilte proft et halvt år, men har alltid vært en fan av løkkefotball uten noe særlig regler. Jeg har blitt sendt i dusjen flere ganger for voldelige handlinger i gymtimene også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sjur-finten er velkjent i Orkdal enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå