Gå til innhold

Kjøpt ny bærbar, lurer på spill/generel ytelse.

Anbefalte innlegg

Hei, eg har idag kjøpt meg min første bærbare pc, og lurer på hvor bra den kan spille dagens spill som foreksempel gears of war og call of duty, samt hvor bra den er etter dagens standard.. kjøpte min for 7000. og skal ikke bruke den til noe mer avansert en film/musikk nedlasting, og surfe i utgangs punktet.. E helt grønn på pc- specs og sånt, så ville bare høre med folk som har peiling hvor god pcèn er :)

Specs:

HP DV9812 BÆRBAR PC

Rimelig 17" bærbar med 2 GB minne og 250 GB harddisk

AMD Turion 64 X2 TL-60, 2048 MB internminne. 250 GB harddisk. DVD+/-RW brenner og 17" WXGA skjerm. NVIDIA GeForce 8400M GS med 256 MB dedikert minne og opptil 1023 MB totalt med delt minne. Integrert fingeravtrykksleser, webkamera, mikrofon og HDMI-utgang. Trådløst nettverkskort og fjernkontroll. Leveres med Windows Vista Home Premium.

på forhånd takk ;)

PS: første post i hw forumet :ph34r:

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er redd du vil slite litt med å dra spill som cod4 på det her.

spørs litt hva slags oppløsning du har osv. men det blir sannsynligvis en tøff oppgave med 8400m gs på en 17"

Det går vel sikkert på et vis, men ikke forvent at du kan kjøre de nyere spillene.

På en annen side har jeg lest at kortet ditt egner seg kanske bra til video og film. Til surfing holder det jo selfølgelig i lange baner da ;) og musikk sier seg selv at ikke har noe med skjermkort å gjøre..

Lenke til kommentar

Takker for svar. Skal ikke bruke pcen til spill, værtfall ikke noen nye kansje san andreas :p men bare lurte på hvor den står ettersom spill er noe av det tyngste for en pc å kjøre har eg hørt :ph34r:

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...