Solefald Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) PC-en min sa takk for seg etter eitpar år med trufasthet. Skal vere AMD CPU og GPU må støtte markedet, og er strålande fornøgd med mine 4 siste AMD PC-er. Er det noken som har forslag til forandringer som kan byttast på for å få meir for pengane? eg vil ha litt diskplass, så 1tb er fint da. har en 500gb fra før. har 7800GT, X2 4200 no, og 2gb kingston ddr i en XC Cube. Endret 9. mai 2008 av Solefald Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) kjempemaskin den der.bra disk også. og hovedkortet kan jeg anbefale, da vi nettop satt det inn i broderns maskin.. alt i alt en maskin som sparker det der Edit: vet ikke hvordan den strømforsyningen er. Endret 9. mai 2008 av The True Negoliaz Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) kjempemaskin den der.bra disk også. og hovedkortet kan jeg anbefale, da vi nettop satt det inn i broderns maskin.. alt i alt en maskin som sparker det der Edit: vet ikke hvordan den strømforsyningen er. flotters. eg var svært usikker ved valg av hovedkort, men eg valgte eit som eg kunne sette fleire skjermkort i. samt psu har kabel til to skjermkort. ifølge tester så var psu bra for folk som låg mellom vanlig bruker og entusiast som ikkje vil ha den alt for store byrde på lommebok. eg må vel ha vista ultimate på det greiene her for å kunne bruke 4gb minne? har lyst å kjøpe 4gb minne no, så er det gjort og ferdig med det:P edit: vista home premium 64bit er vel nok? Endret 9. mai 2008 av Solefald Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 så hvis du senere kjøper et til x2 kort så får du crossfire? altso 4 gpu? kansje det klarer å dra conan? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 stemmer det. eit x2 kort drar vel conan fint og på dei fleste oppløsninger vil eg tru. må ha pc klar til den 17. hehe Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Du kan bruke alle de forskjellige typene av Vista, men det må være 64bit for å kunne få utnyttet alle 4GB med ram. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 takk for det 2mmy91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå