Gå til innhold

Fikk ny laptop og det virker som om den har vært brukt før?

Anbefalte innlegg

hoved problemet er jo at dette overhodet skjer, dette er en demovare prøvd solgt som ny. Har små rusk med MPX fra før, bruker dem ikke mer og dette hjalp ikke akkurat på inntrykket.

edit

Ikke sikkert om du haddet kommet noen vei her uten HW.no gitt, stygg mot MPX nå men føler de fortjener det.

Men det "garanti-klistremerket" som er på plastikken rundt maskina var faktisk urørt.

Nå kan det jo selvfølgelig det også "fikses" hvis man vil :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hmmm... bedriftens lovpålagte angrerett viser seg å gå ut over nye kunder. Tror neppe det er tanken fra statens side og et par-tre hundrelapper i rabatt bør vel være på sin plass.

Det er forsåvidt sløvt av bedriften, det er egentlig ikke rare jobben å 0-stille slike laptoper etter besøk hos kunde, da hadde ikke ny kunde merka noenting.

Det ble også nevnt funn av private bilder på "ny maskin", det er utrolig hvor sløve folk er. Dersom jeg leverte inn igjen en maskin på angrerett ville jeg da ha sletta alt hva jeg hadde lagt inn.

Lenke til kommentar

Har en butikk mulighet til å 0-stille den helt?

For, hvis du bare kjører "recovery", vil du ikke få mulighet til å velge f.eks 32/64 bit og språk?

Det står at dette bare kan velges første gang?

Endret av Makky
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Stemmer det, versjon som skal innstalleres kan KUN velges første gangen ja. Dvs, butikk kan bestille master-CD-er som kan nullstille totalt, men det koster penger for butikken.
Eventuelt kan man lage et ghost-image av en urørt recoverypartisjon. ^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...