Gjest Guest_tyskern_* Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg hadde et muntlig språkflrammlegg i tysk, og der gikk alt rett til helvette. Jeg hadde øvd en del, og kunne godt teksten jeg skulle legge frem. Før frammlegge begynner, kjenner jeg blir litt nervøs, jevla irriterende, for skal bare legge det fram for læreren(var også nervøs under frammlegge). Har lagt fram en tekst for hun før og det gikk helt fint, faktist samme teksten som jeg skulle legge fram nå. Men nå gikk alt til helvette, gikk faktisk så dårligt at hun sa "om dette hadde vært på muntlig eksamen, så vet jeg ikke om du hadde bestått" Skal legge til at jeg ikke er noe god i det faget, men er ikke så dårlig. Etter alt hadde gått til helvette på den prøven. Jeg tipper også karakteren min blir trukket godt ned, lå på 3til jul faktisk på "god vei til" 4, tipper dette trekker meg ned til 2! Etter jeg hadde gått ut av klasserommet kjenner jeg blir litt deppa og forbannet. Glemmer den følelsen på vei hjem fra skolen siden jeg var med en kompis. Nå jeg kom hjem igjen fikk jeg den de sammen tankene. er deppa og litt forabanna samt irritert. Kjenner ut som selvtilliten min har sunket er par hakk og har bygget den litt opp men nå er det vekk. For jeg kunne jo det meste parten av teksen, men fikk faen ikke lagt det noe godt fram! Satte mest som et spørsmålstegn og skjøte ikke noe. Heldigvis er det 1uke fri fra skolen nå, håper jeg glemmer alt dette og for en ny start. Har egentlig ikke trivdes noe godt på skolen her jeg går nå, men i det siste har det faktisk vært litt OK her, helt til nå, nå er alt sunket. Jeg hadde også en prøve til denne dagen, og den gikk heller ikke så bra, men brydde meg ikke så mye om denne prøven, karakteren i dette faget kommer ikke på vitnemålet. Men det med tysken var noe dritt! Kan også legge til at jeg har lese og skrivevansker så dette hemmer meg også i det faget, men jeg skulle uansett gjort det bedre. Må nærmer seg jo examens tider, og faen om jeg kommer opp i tysk, og styker da må jeg ta det opp igjen å det gidder jeg ikke, kanskje jeg aldri gidder mere skole da, er bare så jævla lei akkurat nå! Kan også legge til at jeg ikke er av den mest skoleflinke gruppen, har karakter 3 i snitt. Ja det ble mye syt fra meg, men kjenner jeg føler meg en smule bedre etter og fått drøftet dette ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har selv kjent den følelsen. Det er det værste på jord (i skole sammenheng). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå