Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hvem av debatantene her diskuterer på VGD også? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hva er det for noe? ps... Pass på signaturen din Dess kortere enn signatur er, dess bedre er den. En signatur bør aldri gå over mer enn 7 linjer, 4 er normalt. Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, din datamaskins spesifikasjoner eller en vits. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Signaturer bør ikke inneholde bilder (se over). Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Det er diskusjons sidene på vg.no, en god del folk som diskuterer der hehe! ps. signaturen min er ikke mer enn 7 linjer Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 tror jeg har registret meg der ja :wink: Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Kult, noen andre? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Joda, har brukt VGD flittig i noen år. Til jeg fant hw.no sitt forum. Nå "henger" jeg bare her. Eneste gangen jeg tar en tur innom VGD er får å lese noen poster i "Sex" forumet, det er alltid artig. Hva med et slikt her?, :wink: neida. .exe Takker for bra forum, keep it up. elns Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg. Er vel strengt tatt mer på VG (musikk og film-forumet spesielt) enn her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå