Gå til innhold

Vurderer å kjøpe Toshiba 37C3005P, noen synspunkter


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vurderer å kjøpe ovennevnte tv. Denne kommer ikke til å bli primær tv i huset, kun for å ha i kjellerstua så kona har mulighet til å se tv der nede samt kanskje til PS3 etterhvert dersom jeg kjøper dette etterhvert.

 

Hadde egentlig planer om å kjøpe en Philips 37pfl3312 (kostet kr 5990 hos Elkjøp i dag) men så var det en på forumet her som anbefalte Toshibaen istedetfor, noen som har synspunkter på dette?

 

Ser at jeg kan få Toshibaen til ca kr 5.500, en kurrant pris for tv i kjeller'n synes jeg.

Har lest at Tatung er et nokså billig og bra merke, men kan ikke se at de har noen 37'' til salgs, kun 32 og 40++ har de ikke lengre noen 37''?

 

Noen som evt har alternative modeller som ikke koster så mye mer enn 6 lapper for en 37''? Vet at jeg ikke kan forvente all verden av kvalitet for en slik sum, men men, kommer ikke til å bli brukt så altfor ofte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En toshiba 37c3005 er et veldig godt kjøp til 5500,- iallefall :). Fin tv, og langt bedre enn philipsen.

 

Personlig ville jeg kjøpt dyere når tven faktisk skal brukes til spill, og din kone skal se på den - de sier det kanskje ikke, men koner er ofte veldig kresne på bildekvaliteten de også.

Lenke til kommentar

Ok, flott at det er en grei tv til en grei pris.

 

For å si det enkelt så er det fruen som har satt pristak på kjeller-tv (far i huset hadde selvfølgelig lyst på noe annet!!). Har forsøkt å forklare at man ikke får all verdens for den prisen så dersom hun i etterkant klager så kan jeg med et bredt smil om munnen fortelle at jeg hadde rett......som vanlig, he he.

 

Da heller jeg mot Toshiba'en og jeg slipper da å løpe til Elkjøp for å kjøpe i dag...

 

Takk for tilbakemelding ihvertfall. Om andre har noe å si så er det fritt fram.

Lenke til kommentar

Hrmf, nå ble jeg litt i stuss her.

 

Er det noen som vet hva som er forskjellen på Toshiba 37C3005P og Toshiba 37A3000P. Ser at førstnevnte koster ca kr 5.500 og sistnevnte koster kr 4.995,-

 

Er det noe sted hvor man kan finne ut hva disse kryptiske bokstavene betyr på de forskjellige merkene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...