bjeil Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Heisan! Dette er kanskje et veldig sært spørsmål, men jeg prøver likevel. Er det noen som vet om utendørs volleyballbaner i Sandnes? Helst med sand. Er det kanskje noe ute på Hommersåk eller Hana eller noe sånt? Håper noen volleyballinteresserte fra området kan gi meg svar, selv om det kanskje er litt "far-fetched". Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 I sandnes? Kommer ikke på noen. Men morsomt. "Sandnes" Helst med sand lol! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Vet om to stykker, den ene ligger ved Brueland Sentret like ved elven. Den andre ligger på Handelandsmarka ved Stokkelandsvannet (Ganddal). Endret 9. mai 2008 av oldboy Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Stokkelandsvannet ligger det langt fra senteret? Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Heisan! Dette er kanskje et veldig sært spørsmål, men jeg prøver likevel. Er det noen som vet om utendørs volleyballbaner i Sandnes? Helst med sand. Er det kanskje noe ute på Hommersåk eller Hana eller noe sånt? Håper noen volleyballinteresserte fra området kan gi meg svar, selv om det kanskje er litt "far-fetched". E ikkje heil sikker her, men du kan jo prøva på Horve Ungdomssenter (eller ka d nå hette)... Eg har bare vore der ein eller to ganger.. så eg huske ikkje heilt ka der e... emn det skade ikkje å ta turen for å sjekka det då.... Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Takker for innspillene! Edit: Fant forresten en ved Giske-hallen også. Endret 10. mai 2008 av bjeil Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Den på Sandved/Ganddal ved stokkavannet er faen så bra!!! Skikkelig digg bane, men litt langt å løpe når ballen går ut på ene siden... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hommersåk har 4 gode, og 1 dårlig bane. Pleier å spille der hele sommeren så sant det er godt vær. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Sjokk at du skrev her, Gaute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå