96tark Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har noen sett at årets Toppfotballkortvideo har kommet som reklame på Viasat 4? Jeg visste ikke at den ville gjøre det. Ganske kult. Er noen enige? Lenke til kommentar
96tark Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 det er på CartoonNetwork også Ok. Har ikke sett så mye på Cartoon Network i det siste. Fint du sier i fra. Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har noen sett at årets Toppfotballkortvideo har kommet som reklame på Viasat 4? Jeg visste ikke at den ville gjøre det. Ganske kult. Er noen enige? Har også sett på Viasat 4 det er kult at det er reklame for TOPPFOTBALLKORT!! Lenke til kommentar
sapi Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) enig jeg så det før chelsea-liverpool Endret 12. mai 2008 av Skagen Unødvendig quoting/sitatpyramide. Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) den er på Jetix også ;P Endret 12. mai 2008 av Skagen Unødvendig quoting/sitatpyramide. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
McLino Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Det var skikkelig gøy... Men det har jeg ikke sett enda da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg