vetting Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny bærbar pc. Skal ikke brukes til spilling, men mest arbeid, internett, bilder o.l. Alternativ specs: Skjerm: 12-14 tommer Ram: minst 3 gb, helst 4? Vil ikke maskinen skal være treg når jeg bruker vista. Prosessor: Vet ikke. Vil at maskinen skal være stillegående, så den må ikke bli så lett varm. Fingerprintavleser Har sett litt på: XPS M1330 HP Compaq 6910p (En HP Pavilion som jeg ikke husker navnet på - skal skrive den opp senere) Har dere noen anbefalinger og tips? Trenger ikke være blant de jeg har sett på... Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Den xpsen den er ganske bra. Spørst hva du skal bruke den til da(gaming?) Lenke til kommentar
vetting Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Den xpsen den er ganske bra. Spørst hva du skal bruke den til da(gaming?) Skal ikke brukes til spilling... Endret 9. mai 2008 av timmy84 Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Den xpsen den er ganske bra. Spørst hva du skal bruke den til da(gaming?) Skal ikke brukes til spilling... Hvis du ikke skal bruke den til spilling kan jeg anbefale 6910p, har en selv og er veldig fornøyd. God byggekvalitet, godt tastatur, god batterilevetid og stillegående! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå