Stigma Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei, jeg rydder opp i ubrukte deler rundt på verkstedet og trenger i den forbindelse noen nøytrale estimat på hva deler er verdt. Jeg har en viss idè selv, men det er greit å få noen second opinions. I første omgang gjelder det et x1900XT 512MB Crossfire mastercard, tilstand som ny. På forhånd takk for all feedback. -Stigma Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Her står litt info om kortet du har da og pris antydningen i euro. http://www.xsreviews.co.uk/reviews/graphic...-graphics-card/ Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Her står litt info om kortet du har da og pris antydningen i euro. http://www.xsreviews.co.uk/reviews/graphic...-graphics-card/ Nja... jeg tror ikke det er helt representativt lenger, i og med at den artikkelen er ca 2 år gammel. Mye skjer med hardware priser over 2 år. Jeg vet jo hva jeg har kjøpt kortet for, det er ikek det som er problemet, men heler å finne ut hva det faktisk har av verdi nå som vi har trådd litt fremover i tid. -Stigma Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg skal snakke med en venn han driver med sånt Skal jeg sende deg en pm med pris antydningen?eller her? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 same same om du poster det her direkte eller sender i PM i grunn. Hva mener du med "driver med sånt" ? Driver med prisestimering av brukte datadeler? -Stigma Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Solgte mitt x1900xt 256MB til 600 for 6 måneder siden, så kanskje 500,- for kortet ditt nå? (Kjøperen betalte også frakt hos meg) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Takk for svarene. Det samstemte ganske godt med mitt eget estimat, så da vet jeg hva det bør selge for. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå