levlex Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Mobiloperatøren Zain har fjernet roamingprisen, og tar samme pris i Sierra-Leone som i Kuwait. – Jeg er imponert, sier teleanalytiker. Les mer Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Burde jeg bytte fra onecall til den, når den kommer til norge? Endret 9. mai 2008 av medlem-160666 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Simpson: Zain har ikke nett i Norge. Hvis du bor i en av de 21 landene i Afrika eller Midtøsten så kan det være et smart valg. ___ Jeg tror heller ikke det kommer til Skandinavia med det første. Men jeg har tro på at det vil spre seg ut over konkurrentenes nett i Afrika og Midt-østen (ut over de 21 landene alt etter hvor konkurrentene har sine nett). På den måten ser jeg for meg at det vil spre seg utover kloden. Da er det mer naturlig med noe lignende her i Norden. Men med den reguleringen EU har gjort på roaming så er det nok veldig usannsynlig. Hvilken regulering snakker han om? Jeg trodde EU var fiendtlig innstilt mot utnyttende roaming-priser. <..> nett i 14 afrikanske land og syv land i Midt-østen <..> Har Madagaskar nylig blitt en del av Midt-Østen? Jeg teller 15 land i Afrika og 6 i Midt-Østen. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Høres ut som et kjempeinitiativ! Slevskudd at ikke f.eks telenor og netcom som har nett i Sverige gjør dette da de risikerer at roamingkunder velger konkurrentenes nettverk siden det ikke finnes fordeler med å bruke samme nettleverandør som i hjemlandet prismessig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Når den kommer -.- Folk kan jo ikke lese engang. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Om det kommer. Det er da helt umulig for oss å kunne svare på et sånt spørsmål, uten noe datagrunnlag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg