Bakke Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 "Superbad"-stjernen Jonah Hill skal ikke være med i den nye "Transformers"-filmen likevel. Les mer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Transformers trenger ikke denne tassen her. Neste film håper jeg blir full fokus på roboter og mye mindre på mennesker, så den tørre humoren hans er det godt å få slippe, hadde gjerne sett at dem droppa Shia fra neste også. Gi meg Megan Fox og masse Transformers, så snakker vi. Endret 9. mai 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Gjør meg absolutt ingen ting. Han har ingen ting å gjøre på skjermen uansett. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Gjør meg absolutt ingen ting. Han har ingen ting å gjøre på skjermen uansett. Støttes. Støtter og Megan Fox+Transformers-uttalelsen! Lenke til kommentar
Oerets Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Frykt ei, Ashton Kutcher sier neppe nei. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Han kan hvertfall gjøre en grei jobb som skuespiller når han virkelig går inn for det (Butterfly Effect). Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Ashton Kutcher er en undervurdert skuespiller. Selv om mange ser på ham som tøysete, så kan han spille svært bra i mer alvorlige filmer også - noe han viste oss i Butterfly Effect Endret 9. mai 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ashton Kutcher er en undervurdert skuespiller. Jøss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Når han velger bare tøyse filmer så er det ikke rart at han blir oppfates som tøysegutt. Har vel 1 seriøs film(BE) og teit The Gardian film. Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Egentlig aldri likt Ashton Kutcher etter han gjorde Dude, Where's My Car? Men, The Butterfly Effect var en passe bra film. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Transformers trenger ikke denne tassen her. Neste film håper jeg blir full fokus på roboter og mye mindre på mennesker, så den tørre humoren hans er det godt å få slippe, hadde gjerne sett at dem droppa Shia fra neste også. Gi meg Megan Fox og masse Transformers, så snakker vi. Bedre med tørr humor enn den fjollete humoren i Transformers 1 ihvertfall AtW Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 jeg mener at de ikke bør putte inn så mye mer humor i filmen. transformers var bra slik den var og hadde ganske mange skuespillere på lista, og de trenger ikke å legge til enda flere. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hva skulle det være godt for? Nesten alle transformersene er jo funny sidekicks fra før. Dvs, man skjønner når skaperne tror de er morsomme. At de i det hele tatt har tenkt tanken på å ansette en feit skrikefyr bekrefter alle bange anelser. Faen, for noen dustemikler, og de skal liksom ivareta barndomsminnene mine? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Glad han ikke er med i filmen. Trenger ikke flere skuespillere enn de som var med i originalen (men dropp blondina og chubby). Mer fokus på roboter er det jeg vil ha. Og jeg håper jeg kan transformers til et barn igjen i 2'eren. Hadde god sans for humoren i den første. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dette ser jeg ikke på et problem i det hele tatt Fortsett med Shia, men ton ned karakteren hans (blir litt masete, se iRobot, Disturbia, Transformers så skjønnere noen kanksje hva jeg mener. Men vi får se hvordan han gjør seg i Indiana Jones...) Blir forøvrig spennende og se hva som blir neste plot i Night at the Musuem, og spørs om det ikke er Ricky Gervais som redder film nr2 også, sett at han skal være med. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tror ikke han passer inn i filmen uansett. Men passer vel mye bedre i nigth at the museum men fatter ikke at budsjettet på den filmen kan være på $100mill, syns første filmen så ut som en billigfilm med mest dataeffekter og ben stiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg