Hillbill Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Sliter litt med minnekortet til min Touch Cruise. Jeg koblet minnekortet til PC-en ved hjelp av adapter, overførte en del musikk og satte kortet tilbake i telefonen. Åpenbart har telefonen fått det for seg at dette er et nytt/annet minnekort, og gitt det navnet "Lagringskort2". Programmer som har filer lagret på dette kortet, bl.a Touch-flo sitt bildevisningsprogram, finner ikke filene sine siden disse leter etter "Lagringskort" uten 2 tallet..... Er det noen som vet hvordan jeg får endret navnet/labelen på minnekortet, eller hvordan jeg forteller bildevisningsprogrammet i touch-flo pakken hvor bildene ligger? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dette problemet fikk jeg også når jeg kopierte over til et større minnekort. Løsningen for meg var å installere programmene og spillene på nytt. Og navnet er forsatt lagringskort2. Dette gjelder en TytnII, så dette gjelder ikke bare en modell. Hvorfor går det ikke ann å endre navnet på minnekortet? Lenke til kommentar
Hillbill Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg har også løst problemet på den tunge måten, ved å installere ting som har med minnekortet å gjøre, på nytt. Men jeg får ikke fotogalleriet til Touch-flo til å finne bildene. Hverken de gamle, eller nye som lagres til "Lagringskort2". Kan ikke se at det er mulig å definere hvor den skal lete heller.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå