Gå til innhold

Konkurranse: Overklokk deg til Nederland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg får ikke valgt SM3/HDR tester? De er gr, så jeg ikke får kuka av på dem?

Men jeg får ikke valgt SM3/HDR tester? De er gr, så jeg ikke får kuka av på dem?

Kunne du skrivd siste del av settningen på norsk :p

Men om du ikke kan stille inn noe har du basic edition, den gratis versjonen

Lenke til kommentar

Statusoppdatering:

Mitt 790i er dødt, tok helt kvelden. Det fungerer noen ganger, i 20 sek. Så fryser det og skjermen går i svart ><

Så da blir det leking på P35 istede. Har vært oppe i 586FSB på luft :wee:

Sykt mange hovedkort som dør for tiden da. Både mitt og tharsan sitt Commando er dødt. Får se hva jeg får til videre.

Og mitt Mars, IP35 og IP35-E. Epidemi?

Alle disse kortene hadde seg en tur til TG08?

Endret av aspstein
Lenke til kommentar

Statusoppdatering:

Mitt 790i er dødt, tok helt kvelden. Det fungerer noen ganger, i 20 sek. Så fryser det og skjermen går i svart ><

Sykt mange hovedkort som dør for tiden da. Både mitt og tharsan sitt Commando er dødt. Får se hva jeg får til videre.

Bare Mars og IP35, vet ikke hvorfor de døde.. De klarte seg både med statisk og kondens helt til siste dag, men det fungerte ikke når jeg pakka opp. Prosessoren var og død, mulig noe RAM og som jeg ikka har fått testet ettersom jeg ikke har DDR2 brett. Mulig jeg hadde lada opp en haug med statisk når jeg sov, ellers vil jeg tro togturen tok knekken på de.

Lenke til kommentar

Statusoppdatering:

Bare Mars og IP35, vet ikke hvorfor de døde.. De klarte seg både med statisk og kondens helt til siste dag, men det fungerte ikke når jeg pakka opp. Prosessoren var og død, mulig noe RAM og som jeg ikka har fått testet ettersom jeg ikke har DDR2 brett. Mulig jeg hadde lada opp en haug med statisk når jeg sov, ellers vil jeg tro togturen tok knekken på de.

Dere må samle opp all død HW i en stor eske :yes:

Få ting som er festligere enn å se en kubikkmeter ødelagte hovedkort og skjermkort :cool:

*hilsen han som ødelegger halve DFI Venus-produksjonen*

Lenke til kommentar
Ingen av mine kort som døde, var ikkje med til TG08. Men derimot Abit IP35 pro, har begynt å tulle litt.. Fungerer litt betre etter vasken då...

Vask fungerer alltid. Sånn som morra mi gjorde når jeg vare liten. 30 min i badekaret på 45'c så et døgn på badegulvet for tørking :D

Lenke til kommentar
For et liv du lever Torstein :p

Statusoppdatering:

Tror dere faen ikke min 602FSB validering var med feil CPU-z versjon? :roll:

Hehe, bare kødder :p

Fikk samme feil jeg, men jeg prøvde både med rett og feil version. Uansett er ikke validering krevd, bare screenshot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...