WheelMan Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Hehe, forresten var det naboen min som vann i fjor... Nils. Dersom det er noken som var med i fjor KAN det hende du huskar han... Edit: Nei, det var forresten NM, ikkje EM... Jeg må da påpeke at Fluesopp hadde høyere score på 4 av 5 benchmarks Endret 10. mai 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Skal nokk prøve jeg også Riktig nok med bare E8500... :S PS: Europa er på toppen av 3dmark score-chart. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 pcen må jo klare 3dmark 06 Crap. Godt poeng. Cpu-Z kjører ikke på den engang :/ Kanskje ta steget opp til pentium eller pentium pro Lenke til kommentar
TordO Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er vel ikke et must at man må kjøre 3D 06? Hvis man tar WR for en 486 cpu i CPU-Z og SPI 1M, å legger mye insats i det, slik at det virkelig kommer fram at man vil dette, og gjør det skikkelig gjennomført, så burde man jo ha en god sjangs... Å få god score i 3D er rimelig dyrt og ressurskrevende (kan jo dog ta gode scores med det kortet man har, men dere skjønner poenget mitt) Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Er det tillatt med ulik config for de ulike benchmarkene? F.eks. dersom man har et minne som setter begrensning på overklokkingen av cpu, kan man da sette divider på minnet ned for å makse ut cpu når man skal kjøre SuperPI? Endret 11. mai 2008 av magnus.o Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det burde være lov det ja.. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Venter spent på første OC... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Mulig det kommer en liten oppvarmingsrunde fra meg i kveld Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg holder på med overklokking nå, tester for øyeblikket en E8500. Klarte under 9 sekunder i superpi uten problemer, men spørs om jeg kommer veldig mye lenger. Kjøling er fase, hk er foxconn mars. Kommer mer etter hvert regner jeg med. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hehe, forresten var det naboen min som vann i fjor... Nils. Dersom det er noken som var med i fjor KAN det hende du huskar han... Edit: Nei, det var forresten NM, ikkje EM... What? Nabo? Kor nur du henne då? Eg har vore på hyttetur, og kom nettopp heim Men skal ta å teste noko, kanskje til helga... Vurdera sterkt å kjøre vannkjøling... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er det slik at en kan kjøre ulike frekvenser på de forskjellige testene? Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er det slik at en kan kjøre ulike frekvenser på de forskjellige testene? Det er jo litt av vitsen at man skal ta ut maksimalt av systemet, og hvis man kjører superpi eller cpu-z på en frekvens som er stabil til 3dmark har man ikke tatt alt ud av systemet Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hehe, forresten var det naboen min som vann i fjor... Nils. Dersom det er noken som var med i fjor KAN det hende du huskar han... Edit: Nei, det var forresten NM, ikkje EM... What? Nabo? Kor nur du henne då? Eg har vore på hyttetur, og kom nettopp heim Men skal ta å teste noko, kanskje til helga... Vurdera sterkt å kjøre vannkjøling... IAFFALL ikkje i Stryn! Rett nedi huttiheita... Torje Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Litt kjipt at noen har LN2 mens andre sitter med (stock) air... Men slike konkuranser er skjelden rettferdig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) De skal ta hensyn til hva en bruker da. Men det kan fort blir litt forskjell ja. Endret 12. mai 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja, selv om en ser på kjøling, så vil det jo ofte bli slik at de resultatene tatt med ekstremkjøling blir litt mer imponerende enn de tatt med boxetkjøling.. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hehe, forresten var det naboen min som vann i fjor... Nils. Dersom det er noken som var med i fjor KAN det hende du huskar han... Edit: Nei, det var forresten NM, ikkje EM... What? Nabo? Kor nur du henne då? Eg har vore på hyttetur, og kom nettopp heim Men skal ta å teste noko, kanskje til helga... Vurdera sterkt å kjøre vannkjøling... IAFFALL ikkje i Stryn! Rett nedi huttiheita... Torje Bruka ikkje du å gå forbi meg på veg til skulen? Begynne å få seriøse problem her :S Abit kortet fuska, Gigabyte kortet boota(har ikkje sjekka skikkeleg)... Q6600 klarer ikkje 500 FSB på luft... Men dne klarer derimot 4,3 ghz superpi stabil på 4,3 ghzz på luft. E8400 trenger eg tørris, men aga kunne ikkje levere i til i morgon. Neste tysdag skal eg jobbe. så då blir 27. mai, men eg har ei veldig viktig prøve 28. mai... OMFG. Får berre droppe tørris inntil vidare, og heller kjøre radiator i vatn(bøtte med is) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja, selv om en ser på kjøling, så vil det jo ofte bli slik at de resultatene tatt med ekstremkjøling blir litt mer imponerende enn de tatt med boxetkjøling.. 3,5+ GHz stabilt med stock kjøling på en Q6600, er mye mer imponerende enn 4,1+ på en TRUE Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Feil wheelman ! Aner du hvor lett det er å gjøre om en intel stock kjøler til en brukbar tørris "potte" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå