WheelMan Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Du glemte å svare på det andre spørsmålet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Opprinnelig er det kun førsteplassen som får premie(tur til amster), men som det står i artikkelen så kan det hende at MSI-julenissen kommer tidlig i år :-) Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Aaah, sweet Ser fram til mandag da Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvem vant egentlig? Og hva var resultatet av OC? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Resultatene har ikke kommet ut enda.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 *KREMT* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *hoste* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *harke* Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 *KREMT* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *hoste* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *harke* Tror ikke du vinner når du maser på dommerne Jeg kysser dem på stumpen ved å ikke gnåle Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 *KREMT*Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *hoste* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *harke* God bedring! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 God en Simen1 :!: Virker som det går en forkjølelse for tiden=) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Ting går dessverre litt tregt her. Juryen har nå bestemt seg for hvilke deltagere som rangeres som topp 4. Etter evig mas på MSN, PM, mail og ikke minst via røyksignaler, velger vi nå å publisere denne listen. Jeg venter fortsatt på svar fra MSI angående premier og litt diverse, så her og nå er det kun vinnerlisten som blir offentliggjort. Jeg skal komme tilbake med en artikkel på forsiden hvor mer informasjon blir frigitt om hvorfor de forselige vant, og hva enkelte heldige deltagere måtte vinne. 1. plassen er som kjent en plass i finalen i Amsterdam. 1. Aspstein og Det dvergiske kafebord 2. KillerWhale OC Team 3. Hifi-king 4. Tharshan Som sagt, grunnlaget kommer senere så det er ingen grunn til å skape store diskusjoner enda. Kriteriene står fortsatt i originalartikkelen: http://www.hardware.no/artikler/overklokk_...nederland/51326 Mvh Jørgen E. Nilsen Hardware.no Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Gratulerer Øystein og Stian, lykke til i Amsterdam :-) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Gratulerer folkens!!! Visste ikkje at du skulle vere med eg, tharshan... Sa ikkje noke? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Gratulere til vinnern Vi får bare fortsette Wheelman Nice til deg også Endret 17. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Nice Fluesopp - vi slo hvertfall Tharshan Vi lar oss ikke knekke så lett nei EDIT: Kanskje gratulere vinnerne! Endret 17. juni 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Gratulerer så mye til Øystein og Stian ja. Og "keep pushing" til WheelMan, Fluesopp, Hifiking og Tharshan. Endret 17. juni 2008 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Ser frem til artikkelen ihvertfall=) Av flere grunner..... Endret 17. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Oi dette må jeg si var uventet! Så får vi bare håpe at vi har noe å fare med i Nederland da. Her må det trenes fremover vet jeg. Setter pris på alle gratulasjonene, og nivået har vel vært forferdelig jevnt, ivertfall syns jeg det selv. Var veldig mye bra resultater her. Nå må vi bare få til noen treff i sommer blandt de aktive i miljøet! En annen liten oppdatering er at vi hverken drepte hovedkort eller ram som vi trodde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå