Isbilen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Ifølge Itavisen med Xbitlabs som kilde, ser det ut til at det er klart for nok en chiprevisjon om ikke så alt for lenge, og at det denne gangen er støyen som skal til livs. Jeg vet en som skal bytte boks om så er tilfelle. Det spennende nå er om PR-apparatet klarer å håndtere dette på en bedre måte enn Falcon-fadesen hvor halve verden ble sittende på gjerdet til tresmaken satte inn. Hvorfor kjøpe en bråke-boks nå, liksom? Endret 9. mai 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kjøper ikke ny 360 igjen. Det holder med 1 ;P hvorfor lage 100vis av pcer? og hvorfor 100 nye xboxer? Hva skal du med alle? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hmm Hvis bråket og RROD endelig er eliminert, så tror jeg kanskje jeg endelig kan gå til innkjøp.. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hvorfor tror folk at lyden blir eliminert med nytt chipset og nytt kjølesystem? Boksen lager jo nesten ikke lyd i seg selv, det er jo DVD-drevet som bråker. Hadde de kunnet lage en xbox 360 med et 8x 2,5" drev istedet for 12x 3,5" så vil jeg tro lydnivået hadde blitt behagelig. Endret 9. mai 2008 av -Mr.T- Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 blir den nye versjonen kraftigere siden den får oppgradert skjermkortet og cpu? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Om de faktisk greier å gjøre den stille, mindre bråkete holder ikke, kommer jeg garantert til å kjøpe enda en Xbox. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det hele er sikkert bare tull, fordi at, IT-avisen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 blir den nye versjonen kraftigere siden den får oppgradert skjermkortet og cpu? Aldri. Sier seg sjøl egentlig. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 MS er så opptatt av at folk kan velge. Når kan man snart velge å kjøpe en som er støyfri for de som liker det. Eller man kan velge å kjøpe en som har Blue-ray for de som vil det, eller en som har innebygget hd, elleren som har innebygget wifi eller en som har innebygget arcade-spill eller en som har dvd-spiller for de som liker det. Slik kan MS komme med 100 forskjellige bokser. En for hvert behov. Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvorfor tror folk at lyden blir eliminert med nytt chipset og nytt kjølesystem? Boksen lager jo nesten ikke lyd i seg selv, det er jo DVD-drevet som bråker. Hadde de kunnet lage en xbox 360 med et 8x 2,5" drev istedet for 12x 3,5" så vil jeg tro lydnivået hadde blitt behagelig. Jeg synes ikke at boxen bråker noe mer pga. DVD drevet. Jeg tar ut DVD og boxen bråker like mye fremdeles selv uten DVD i. Så det er vel viftene generelt som bråker en del og det hadde vært greit å eliminere viftebråket. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nå vil nok ikke jasper, som er en hardware revisjon, til komme som en ny SKU, men heller inkorporeres i de eksisterende. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvorfor tror folk at lyden blir eliminert med nytt chipset og nytt kjølesystem? Boksen lager jo nesten ikke lyd i seg selv, det er jo DVD-drevet som bråker. Hadde de kunnet lage en xbox 360 med et 8x 2,5" drev istedet for 12x 3,5" så vil jeg tro lydnivået hadde blitt behagelig. Jeg synes ikke at boxen bråker noe mer pga. DVD drevet. Jeg tar ut DVD og boxen bråker like mye fremdeles selv uten DVD i. Så det er vel viftene generelt som bråker en del og det hadde vært greit å eliminere viftebråket. Hos meg er det hvertfall stor forskjell fra om jeg spiller f.eks, Fahrenheit (nedlastet via xbox originals), om jeg spiller av en DVD eller spiller et Xbox 360 spill. Om jeg kun spiller Demoer eller nedlastede xbox originals spill så er Xboxen nærmest lydløs. Mere stillegående enn de fleste PC-er. Om jeg spiller et xbox 360 spill fra DVD derimot så er det jetmotor faktor. Så - stor forskjell. Men nå er sikkert dette forskjellig fra boks til boks ... Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nå kommer de med det? Velkommen etter Microsoft. Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ITavisen som har skrevet artiklen eller? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 MS er så opptatt av at folk kan velge. Når kan man snart velge å kjøpe en som er støyfri for de som liker det. Eller man kan velge å kjøpe en som har Blu-ray for de som vil det, eller en som har innebygget hd, elleren som har innebygget wifi eller en som har innebygget arcade-spill eller en som har dvd-spiller for de som liker det. Slik kan MS komme med 100 forskjellige bokser. En for hvert behov. Jeg vil ha alt sånt i en boks. Burde ikke være så vanskelig, eller dyrt. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Microsoft hadde aldri gjort alt dette om det ikke hadde kjent mer penger på det. Alle som bare MÅ ha siste modell,og har litt penger, kjøper jo den. Selv om det har kjøpt 360 tidligere også. 360 trengte i utganspunktet ikke falcon heller, for å få vekk the ring of death. Det ble for varmt inne i maskine, okey, det ordnet det egentlig med det nye viftesystemet. Men 65 chipper var rimeligere å produsere, brukte mindre strøm og laget mindre varme, så hvorfor ikke. Det siste utgavene som kom av 360 ZAPHIRE med HDMI, før Falcon kom, er gode maskiner der the ring of death egentlig var ordnet. Bil produsentene tjener også mye penger på å oppgradere modellene sine, slik at folk kan skifte modell etter ett par år, er mange som kjør det faktisk, det bare MÅ ha siste utgave. Både private, taxi eiere og andre. Lenke til kommentar
Spets Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nå kommer de med det? Velkommen etter Microsoft. Med hva da? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Microsoft hadde aldri gjort alt dette om det ikke hadde kjent mer penger på det. Det er veldig få selskaper som gjør noe de ikke vil tjene penger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå