-maglight. Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Tenkte det hadde vert fint med noen som kunne ha prøvd ut linker og tatt en titt på hvordan siden som jeg har laget er utformet http://www.masqurade.net På forhånd takk ! Tips og triks tas imot! Lenke til kommentar
reactor Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei! 1: På "enter-siden" (som du for øvrig bør kutte ut uansett), så har du satt tabellhøyden til å være 1015 px. Det er to grunner til at det er veldig dumt: 1: "Height" er ikke en HTML-standard, tror bare IE viser dette. Opera vil f.eks. overse det fullstendig. 2: Sett høyden til å være "100%" dersom du skal bruke "Height" i det hele tatt, da vil tabellen bli 100% av størrelsen til vinduet. Det er svææææært få som har en skjermhøyde på 1015 px - dessverre 2: Linkene på hovedsidene er for langt opp, mao det er for mye luft mellom "logoen" og linkene. Jeg tror jeg heller ville plassert dem under logoen, slik at logoen er øverst. 3: Fin lesbarhet og kontrast ellers (det skal vel litt til å få mer kontrast enn svart/hvitt ), men jeg syns du burde legge en annen farge på linkene så de står ut mer enn de gjør nå. Litt lite kontrast mellom linker og vanlig tekst mao. 4: Google search? Er det nødvendig? Dersom ikke, ta den bort. Husk at det er forskjell på "Kjekt å ha" og "Må ha" i form av presis informasjon. Ellers ser det jo bra ut. Litt kjedelig kanskje? Prøv å få pynta opp litt med noe grafikk eller no, det hadde nok hjulpet på. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Ellers ser det jo bra ut. Litt kjedelig kanskje? Prøv å få pynta opp litt med noe grafikk eller no, det hadde nok hjulpet på. Det blir nesten alltid kjedelig med svart-hvitt, ikke det at min side er så veldig mye bedre da.... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kanskje menyen var litt kjedelig? Sitter på en PC med 1600 x 1200 og fant ikke menyen med én gang liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå