Brukerkonto inaktiv Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hva slags kort kan det være som gjør at det krasjer for meg? Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 da jeg leste at amd maskiner begynte og gå i loop og sånt så bare stopte jeg nedlastingen av sp3 og venter på neste fix eller til andre nye problemer dukker opp:P hehe Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Det kan se ut som om enkelte brukere får trøbbel etter å ha installert SP3. For å løse problemet må man boote i safemode. Dette ser ut til å gjelde AMD cpu og det blir antydet at det kan gjelde et spesifikt kort: Asus A8N32-SLI Deluxe. Forslag til å løse problemet ligger i MSinfluentiallenken. Kilder: IDG.se MSinfluentials Jeg har også problemer med Asus A8V Deluxe (Bios 1014) med AMD x64 4400+ Maskina starter i safe mode men henger ved forsøk på normal start. Hverken tipset med intelppm eller installasjon i safe mode virker. Heldigvis gikk det fint å avinstallere hele SP3! ** Etter ytterligere forsøk fant jeg ut at problemet er koblet til en WD Mybook Studio disk som er koblet til via Firewire800. Hvis denne disken ikke er koblet til så starter systemet normalt med XP SP3 ... Endret 10. mai 2008 av froggyler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå