Gå til innhold

Hvorfor virker ikke av/på knappen? Problem løst

Anbefalte innlegg

Hei

Har justert av/ på knappen slik at maskinen skal avslutte når jeg trykker på denne. Men når jeg trykker på denne går den i hvilemodus eller dvalemodus. Hvorfor virker den ikke?

Når jeg går til den menyen som har forskjellige avstillinger og velger avslutt så slår jeg av maskinen.

Endret av TarzanIUnderbuksa2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om dere to snakker rundt hverandre. Jeg tror trådstarters innlegg handler om knappen på startmenyen, og valget ved siden av denne. Det er ikke den man stiller på strømalternativer (tror jeg, uten at jeg sitter på Vista selv). På strømalternativer stiller man vel hva som skal skje når man trykker på den fysiske av/på-knappen på maskinen eller tastaturet. Det er det jeg antar trådstarter har gjort.

Nå husker jeg ikke i farten hvordan man stiller om den strømknappen på startmenyen (siden jeg ikke har Vista her) men jeg har stilt den om for noen andre før så jeg vet at det går an. Det er bare litt vanskelig å finne fram til. Men kanskje noen andre vet hvordan det gjøres.

Lenke til kommentar

Hei

Knappen jeg mener er den Irgendwer mener, men nå fant jeg ut hvordan jeg skal endre det. Selv om det var litt flaks. Det jeg gjør er å først er å gå til strømalternativer, deretter velger du "endre planinnstillinger". Når du har kommet hit velger du "endre avanserte strøminnstillinger". Til slutt velger du "av/ på knapp" for startmenyen.

Endret av TarzanIUnderbuksa2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...