Donnie Darko Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg lurer på når jeg mottar en pakke. Den ble sendt fra Bergen i går, og skal komme til Teie (Nøtterøy) 09.05.08 10.17 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 3169 STOKKE 08.05.08 19.55 INNLEVERT POSTTERMINAL 5020 BERGEN 08.05.08 14.09 INNLEVERT POSTKONTOR 5096 BERGEN Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hos meg tar det 1 dag fra pakken har komt til postkontoret den skal. Den kommer nok til ditt postkontor i dag eller i morgen. Du må bare fortsette å oppdatere sporingen. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Oppdaterer den hele tiden omtrent ^^ Et annet spørsmål: Når pakken har kommet til mitt postkontor, må jeg så betale frakten der nede? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Det er etter hva du får pakken som, post oppkrav eller faktura osv. Endret 9. mai 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Ok. Det eneste jeg vet er at det er en SmartPost pakke som veier ganske mye. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Kan det hende jeg får pakken litt senere mtp at det er helg, og pinse? Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kan det hende jeg får pakken litt senere mtp at det er helg, og pinse? Uten at jeg har noen erfaring å vise til, burde vel pakken klare å komme seg fra Stokke til deg i løpet av dagen eller morgendagen? Husk å sjekke sporingen, det kan jo hende at pakken kommer fram i morgen, men at pakkelappen kommer i postkassa først på tirsdag (siden det er pinse innimellom). Da skriver du ut utleveringspapirer på nett og går på postkontoret for å hente pakken når du ser at den er framme Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Takk for svar, men hva mener du med utleveringspapiret? Hvor ser jeg det? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Pakket har da ankommet et postkontor, og jeg ser en knapp der det står "Henteseddel". Jeg trykker så på den, så kommer det en "seddel" opp, men det står ingen opplyninger på den, er det meningen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Det står vel eit nummer og ein strekkode? Det er alt du treng for å få ut pakken på ditt postkontor. For å svare på spørsmålet, nei, det skal ikkje stå så mykje på den lappen. Endret 9. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Strekkode og sporingsnummer står, men skal jeg bare printe den ut da? Skal jeg ikke motta noe i posten? EDIT - Har ikke blekk, typisk. Går det ann å kun gi sporingsnummer til postkontoret? Endret 9. mai 2008 av Commencal Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Å printe den ut er det same som å få lappen i posten. Du kan ta med sporingsnummeret ja. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Så jeg vil antageligvis motta lappen i posten i morgen? Og hvordan finner jeg ut om jeg må betale der nede? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja, trur dei leverer hentelappar på laurdagar og. Om du må betale kjem an på korleis du har kjøpt det du har bestillt. Det kan være faktura eller oppkrav, om det er oppkrav må du betale. Det får du uansett beskjed om når du hentar pakken. Om du ventar på hentelapp vil det stå der om du eventuelt må betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå