goliatmo Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Etter å i dag ha gått til innkjøp av ukas dose med nikotin sitter jeg igjen med 24kr. I den anledning å faktisk ha penger planla jeg å feire pinsa med bønner og bacon, men på vei ut av døra slår det meg at jeg, faktisk, aldri har tilberedt bønner før! Jeg har googlet rundt endel, men det eneste jeg presterte å finde var en über sunn salat med linser og bønner. Derfor lyder spørsmålet til forumets gourme-nerder som følger: Hvordan tilberedes brune bønner? Skal jeg bare hive dem i en gryte og krysse fingra? Gode tankter sendes for alle svar. edit: fant en krone (og endra pristn) Endret 9. mai 2008 av goliatmo Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Du kanke værra særlig god til å google, gudt! Tog meg 3min forran googlern: http://ringblomst.no/forum/showthread.php?t=599 Søk litt bedre neste gang a' Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Du kanke værra særlig god til å google, gudt!Tog meg 3min forran googlern: http://ringblomst.no/forum/showthread.php?t=599 Søk litt bedre neste gang a' Lær deg å stave, så gidder jeg kansje å høre på det testosteronfylte pratet ditt.. Men jeg skylder deg en takk for oppskriften.. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ehm, svarte du nettopp på din eget spørsmål for så å rakke ned på deg selv? :S Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Den var jaggu ny!? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er ikke dette gullkorn materiell, så vet ikke jeg Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Huff, dette må være det kjedeligste matspørsmålet jeg har hørt:P Nesten som "hvordan spiser man brødskiver" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå