Joachim_F Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Britiske Codemasters har kjøpt rettighetene til å lage offisielle Formel 1-spill. Les mer Lenke til kommentar
Schweinung Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 åååh fikk litt godfølelse i magen nå :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Flott! Har lenge hatt lyst på et Formel 1 spill. Rå motor bruker de også, så jeg gleder meg til å se hvordan spillet vil se ut. Også hvordan fysikken er. Regner med den er på topp slik som i Race Driver og Dirt. Endret 9. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 dette blir spennende ja.. det er berre SÅ mange ting eg er veldig usikker på om codemasters vil klare å spikre.. men det virker som dei går skikkelig inn for dette her, 350 stykk som er i gang med utviklinga.. synd att det blir enda eit år til neste spill..men det blir kansje verdt ventetiden. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dette var dårlige nyheter. De ødela jo Colin Mcrae serien med Dirt, så jeg frykter at dette kan bli det samme arkade-fjaset. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Bra for dem som ikke har PS3, men for dem som likte Sony sitt forrige er dette en liten skuffelse. Jeg har jo alle konsollene så bryr meg ikke så mye, er bare det at jeg tviler på at Codemasters vil gjøre en bedre jobb fremover med F1 spill Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 NEI! Nå kommer grafikken og realismen til å gå til dunndass. Håper Gran Turismo 5 fortsat kommer med alle Formel 1 bilene. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Der gikk realismen i grøfta dessverre.. Oh well... Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Er det ikke temmelig idiotisk at en utvikler skal ha eneretten til å gi ut formel 1-spill? Hadde ikke det vært bedre hvis det var flere utviklere som kunne kappes om å lage det beste spillet, slik det er i omtrent alle andre sjangre? Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Digg, endelig får vi et skikkelig stykke Formel-1 spill. Dette har jeg ventet lenge på! Lenke til kommentar
Closed Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 EA var ikke bedre. Sony gjorde en god jobb. Men jeg tror mer på Codemasters som kan gjøre enda bedre jobb. De er jo kjent med bilspill. Lenke til kommentar
tre Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men jeg tror mer på Codemasters som kan gjøre enda bedre jobb. De er jo kjent med bilspill. Det hjelper vel ikke at de er "kjent" med bilspill når de skal kjøre ut F1-spillet på EGO-motoren som de brukte i DIRT og GRID, begge spillene suger jo så til de grader lut kjøremessig at det nesten er skremmende. For å si det enkelt, når det kommer til racingspill så er Codemasters det nye EA. Søppel fra start til mål, samt hvert eneste treningspass og kvalifisering. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er det ikke temmelig idiotisk at en utvikler skal ha eneretten til å gi ut formel 1-spill? Hadde ikke det vært bedre hvis det var flere utviklere som kunne kappes om å lage det beste spillet, slik det er i omtrent alle andre sjangre? Formel 1 - spill er ikke en egen sjanger ... Akkurat som FIFA. EA har rettighetene, så det kommeri kke haugevis med FIFA-spill. Det betyr allikevel ikke at det ikke er lov for andre å lage et fotballspill Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er det ikke temmelig idiotisk at en utvikler skal ha eneretten til å gi ut formel 1-spill? Hadde ikke det vært bedre hvis det var flere utviklere som kunne kappes om å lage det beste spillet, slik det er i omtrent alle andre sjangre? Formel 1 - spill er ikke en egen sjanger ... Akkurat som FIFA. EA har rettighetene, så det kommeri kke haugevis med FIFA-spill. Det betyr allikevel ikke at det ikke er lov for andre å lage et fotballspill Morsomt med fiktive biler, team, baner og kjørere i et F1-spill.. Jeg håper de ikke ødelegger realismen slik Codemasters alltid gjør, men vi får se, blir spennede å følge med på denne tittelen. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Oh.. da venter jeg på dette spillet i spenning Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 LiveForSpeed har en Sauber F1 (2005), betviler sterkt at Codemasters presenterer noe som er i nærheten av realismen LFS gir. "Arcade F1" er ikke min greie, jeg er av typen som heller vil sitte 100 timer før jeg får en noenlunde grei runde fordi fysikken simulerer virkeligheten. Formel 1 er jæ.... vanskelig å kjøre, ihvertfall fra og med i år hvor TC ikke lenger er lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg