mcgroven Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Burnout Paradise blir det første spillet i serien som konverteres til PC. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fin utvikling . Vi trenger flere bilspill til PC. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Tipper den blir en überdårlig port vi får. Men alltid flott med bilspill til PC. Skulle ønske vi kunne få Forza Motorsport og. Endret 9. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Xboxen min kræsjet for godt rett før dette kom. (vi snakker litt over en uke før). Har lyst til å kjøpe dette i to eksemplarer og lime den ene fast i xboxen så den ser hva den gikk glipp av. Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 YAY! Konge! Det har blitt lagt ut en videopodcast fra utviklerne med footage her: http://www.ustream.tv/channel/crash-fm-podcast Og det har blitt opprettet et forum her: http://criteriongames.com/forum/viewforum.php?f=33 Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tipper den blir en überdårlig port vi får. Glem det! Criterion gir ikke ut halvferdige greier Håper bare dette kommer til Linux også. Lysten min til å konvertere er ekstremt høy for tiden.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Blir jo interessant å se, Paradise hvilket egentlig litt mindre moro en tidligere varianter, litt annet fokus. Men blir jo digg å slippe unna trege loadetider og mass som burnout har på min PS. AtW Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Trege loadetider??? Du har en loading helt på startet og et par sekunder når du velger ny bil. Veeeeldig mye å syte over... Dessuten, tro det eller ei, maskinen de kjører Burnout på for øyeblikket bruker DX9! Gode nyheter for oss som synes Vista er like imponerende som en kukake! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kjempebra, men PC platformen begynner å ligne mer og mer på ett toalett for XBOX 360 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Kjempebra, men PC platformen begynner å ligne mer og mer på ett toalett for XBOX 360 Heh, ironisk nok så har ikke jeg x360 fordi nesten hele spillbiblioteket fåes på PC i bedre kvalitet Men uansett hvem man mener er best og ikke best, jeg ser på det som en fordel i seg selv at det er flere kryssplattform-spill, ihvertfall "den veien" iogmed at kontrollmulighetene på PC er mer felksible slipper man å endre spillene for å gjøre de mer "PC-kompatible" mens det har vært noen uheldige episoder der "PC-spill" har blitt "konsollifisert" AtW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Fælt masse stygt om konsoller att det er konsoll sin feil att spillet suger, merkelig utsagn Men loadetidene er ikke eksisterende omtrent til PS3 Så kutt ut tullpratet og slutt alle konsollspill for "konsollfisert", da ser jeg dette som negativt på konsollene!! Tror Burnout vil kreve en ganske dyr pc-maskin vil tippe rundt 5000kr til 6000kr for å hele tatt kjøre spillet på medium 1024x648, da spillet er dritflott og kjører i 60 fps konstant uten slowdowns i det hele tatt.. Endret 10. mai 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fælt masse stygt om konsoller att det er konsoll sin feil att spillet suger, merkelig utsagnMen loadetidene er ikke eksisterende omtrent til PS3 Så kutt ut tullpratet og slutt alle konsollspill for "konsollfisert", da ser jeg dette som negativt på konsollene!! Tror Burnout vil kreve en ganske dyr pc-maskin vil tippe rundt 5000kr til 6000kr for å hele tatt kjøre spillet på medium 1024x648, da spillet er dritflott og kjører i 60 fps konstant uten slowdowns i det hele tatt.. Jeg har ikke sagt det er konsoll sin feil at "spillet suger". Burnout er et spill som egner seg godt for konsoll. Men det er eksempler på typiske "PC-spill" som har blitt dårligere fordi de skulle tilpasses konsoll i samme slengen Deus Ex 2 feks. Burnout er vel ikke noe spesiell i forhold til andre spill i så måte, man får greit en PC til 5-6k som er like kraftig/kraftigere enn konsollene, om det er burnout eller noe annet man vil spille. AtW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fælt masse stygt om konsoller att det er konsoll sin feil att spillet suger, merkelig utsagnMen loadetidene er ikke eksisterende omtrent til PS3 Så kutt ut tullpratet og slutt alle konsollspill for "konsollfisert", da ser jeg dette som negativt på konsollene!! Tror Burnout vil kreve en ganske dyr pc-maskin vil tippe rundt 5000kr til 6000kr for å hele tatt kjøre spillet på medium 1024x648, da spillet er dritflott og kjører i 60 fps konstant uten slowdowns i det hele tatt.. Jeg har ikke sagt det er konsoll sin feil at "spillet suger". Burnout er et spill som egner seg godt for konsoll. Men det er eksempler på typiske "PC-spill" som har blitt dårligere fordi de skulle tilpasses konsoll i samme slengen Deus Ex 2 feks. Burnout er vel ikke noe spesiell i forhold til andre spill i så måte, man får greit en PC til 5-6k som er like kraftig/kraftigere enn konsollene, om det er burnout eller noe annet man vil spille. AtW Haha jeg måtte få en latter av man kan ha en pc til 5k og er bedre enn konsoller. Og en pc til 5k idag holder ikke 1 år engang Da må jeg si en ting til da, en jeg kjenner sitter med en pc til 7k og klarer for eks bare Gears Of War på medium 1024x648 i oppløsning, pcen ble kjøpt i 2006 Det er ikke imponerende i det hele tatt Men bilspill skal spilles på konsoller, og medium i Gears på pc er langt ifra finere enn Gears Of War til 360 med HDTV som er omtrent billigere enn ett skjermkort Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fælt masse stygt om konsoller att det er konsoll sin feil att spillet suger, merkelig utsagnMen loadetidene er ikke eksisterende omtrent til PS3 Så kutt ut tullpratet og slutt alle konsollspill for "konsollfisert", da ser jeg dette som negativt på konsollene!! Tror Burnout vil kreve en ganske dyr pc-maskin vil tippe rundt 5000kr til 6000kr for å hele tatt kjøre spillet på medium 1024x648, da spillet er dritflott og kjører i 60 fps konstant uten slowdowns i det hele tatt.. Jeg har ikke sagt det er konsoll sin feil at "spillet suger". Burnout er et spill som egner seg godt for konsoll. Men det er eksempler på typiske "PC-spill" som har blitt dårligere fordi de skulle tilpasses konsoll i samme slengen Deus Ex 2 feks. Burnout er vel ikke noe spesiell i forhold til andre spill i så måte, man får greit en PC til 5-6k som er like kraftig/kraftigere enn konsollene, om det er burnout eller noe annet man vil spille. AtW Haha jeg måtte få en latter av man kan ha en pc til 5k og er bedre enn konsoller. Og en pc til 5k idag holder ikke 1 år engang Da må jeg si en ting til da, en jeg kjenner sitter med en pc til 7k og klarer for eks bare Gears Of War på medium 1024x648 i oppløsning, pcen ble kjøpt i 2006 Det er ikke imponerende i det hele tatt Men bilspill skal spilles på konsoller, og medium i Gears på pc er langt ifra finere enn Gears Of War til 360 med HDTV som er omtrent billigere enn ett skjermkort Jeg kan glatt bygge en PC til 40k som ikke klarer å kjøre GoW i det hele tatt. Jeg forutsetter selvsagt at folk bygger den for spillytelese, ikke at det bare er en random PC. En PC i prisklassen vi snakker om holder glatt i over et år, om man da ikke har en underlig definisjon av "holder". Uansett er dette litt på siden av temaet, poenget er at med noen unntak, så er det uansett en fordel at titler kommer ut på flere format. AtW Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 nice Ser frem til dette spillet ja Spilt burnout endel på playstation. Så det kan bli kjekt å få ett burnout på pc også Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men jeg anbefaler alle som ikke har gamepad til PC ennå å skaffe en. Jeg har på følelsen vi kommer til å trenge en... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tror Burnout vil kreve en ganske dyr pc-maskin vil tippe rundt 5000kr til 6000kr for å hele tatt kjøre spillet på medium 1024x648, da spillet er dritflott og kjører i 60 fps konstant uten slowdowns i det hele tatt.. 1. Så du laptopen spillet ble kjørt på? 2 år gammel laptop med 2 GB Ram er ikke akkurat det monsteret du forventer. 2. Det er ikke selve spillet som kjører i 60FPS, det kjører så fort tilgjengelig maskin-kraft tillater. Denne "konstant 60FPS"-greia er bare tull. Hvor mange konsoll-spill har Console med mulighet for FPS-visning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg