Imsvale Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 1337 alt jeg sier Eeeeeek! Dommedag er nær! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Dette er et klart tegn på at jeg er den gjenfødte Antikrist, sendt til jorden for å sparke ræv. Bøy dere i støvet. PM meg hvis dere vil unngå å bli slaver. Har en del konkubinestillinger ledig. Fortrinnsvis kvinner. Isbilen for konge Du burde heller meldt deg inn i himmel commandoen til muslimene, de får 72 jomfruer de... (Litt usikker på hva de 72 jomfruene får ut av dette da... Det var kanskje ikke haremsex med en skitten vitløks stinkende masse morder de hadde tenkt seg når de skulle til himmels, men de avtjener kanskje en form for helvette de da?) Men pytt pytt. Som min gamle, og veldig døde farfar sa, kvinner er som en grass plen, de må slås og holdes nede... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Slutt dere heller til meg og få 72 villige og erfarne lykketøser med hvert sitt spesialområde. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Først trussler.... *Dette er et klart tegn på at jeg er den gjenfødte Antikrist, sendt til jorden for å sparke ræv. Bøy dere i støvet. PM meg hvis dere vil unngå å bli slaver. Har en del konkubinestillinger ledig. Fortrinnsvis kvinner. ... og så lovnader... Slutt dere heller til meg og få 72 villige og erfarne lykketøser med hvert sitt spesialområde. Skulle nesten tro du hadde lest bibelen jo Men kan du spå? (Og da mener jeg ikke været...) Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Når jeg var mindre hadde vi det sånn i vennegjengen min at når klokken var enten 11:11, 22:22 o.l. så ønsket vi oss noe. Etter at jeg merket at ingenting skjedde, sluttet jeg å ønske meg ting men la fortsatt merke til disse tidene. I senere tid har jeg funnet ut det er mer sjanse for at vi husker at vi har sett 11:11, 22:22 eller 13:37 enn feks 14:36 eller 6:53. Rett og slett fordi det er lettere og huske... Personlig mener jeg det ike er noe overnaturlig med dette. Det at Mayakalenderen slutter 12 Desember 2012... Vel, jeg må innrømme at jeg ikke tror dette vil bli verdens enda, vertfall ikke av naturlige årsaker. MEN derimot tror jeg galninger som tror på at verdens enda kommer da vil skape mye oppstyr dette året. Mange vil kanskje også velge å ta sitt eget liv for ikke å oppleve verdens undergang... Lenke til kommentar
RWS Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Mange vil kanskje også velge å ta sitt eget liv for ikke å oppleve verdens undergang... Tror jeg venter med selvmordet til etterpå jeg,.... dumt å være først ute med alt vel? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Skulle nesten tro du hadde lest bibelen jo Men kan du spå? (Og da mener jeg ikke været...) Lest? Jeg skrev den! Jeg spår at du skal ut på en lang reise i nær fremtid. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Skulle nesten tro du hadde lest bibelen jo Men kan du spå? (Og da mener jeg ikke været...) Lest? Jeg skrev den! Jeg spår at du skal ut på en lang reise i nær fremtid. Åssen viste du at jeg skal til Stuttgart i Tyskland? Wow, du er jammen god. Mens du er i drivet, kan du ikke med det samme gi meg noen tall. Er matematikker skjønner du .Fra 1 til 34 og ikke flere enn 7 er du snill... (Ai ai, syden here I come.. ) Aldri blitt spådd av en isbil da... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 4, 6, 7, 17, 19, 22, 31 ... og 3, 13. Vet ikke hvorfor jeg tenkte på to ekstra tall utenom de syv, men... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har de ikke tre tilleggstall i lotto om dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå