Gå til innhold

11:11 erfaringer, veldig spesielt

Anbefalte innlegg

En liten digresjon:

Jeg har lest om dommedagsprofetier lagt til årstallet 2012 flere plasser, og ikke bare relatert til maiaenes kalender. Jeg har tilogmed snakket med en selvoppnevnt klarsynt som visstnok skulle ha hatt sterke opplevelser i drømme om at det ville skje saker og ting i 2012. Det som er så deilig med det hele er at vi om en fire års tid vil få endelig bekreftet eller avkreftet det hele. Hvis det da ikke skjer noe spesielt kan vi skeptikere komme tilbake å påpeke dette, de mer radikale kan eventuelt gni dette ekstra godt inn for dagens troere. ;)

Skulle derimot profetiene gå i oppfyllelse i 2012 vil verden være vitne til verdens første påviselig dokumenterte profeti i nyere tid. Noe som naturligvis ville vært svært spennende..

En vinn-vinn situasjon for oss skeptikere med andre ord. :)

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ofte våkner jeg opp få minutter eller til og med sekunder før klokka ringer om morgenen; jeg har merket meg klokkeslettet kvelden før. Spør du meg er det nøyaktig det samme fenomenet; menneskets biologiske klokke.

Men egentlig betyr det jo selvfølgelig enten noe overnaturlig, aliens eller verdens undergang ... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg virkelig hater selvoppfyllende dommedagsprofetier som denne...

Dersom nok mennesker tror på det kan det gå virkelig gale -- spesielt dersom de begynner å forberede seg og begynner å bli paranoide.

...Men det er jo så gøy å lese om sånne folk! :D

Endret av Zaran
Lenke til kommentar

Jeg er enig med deg trådstarter!

jeg får det samme med 13:37. Hver gang jeg ser det kiler det litt inni meg og jeg tenker leet! Ringerklokken har også ringt mystisk når klokken er 13:37, men det er pga. jeg blir så oppspillt på dette tidspunktet at jeg setter på regelmessig alarm klokken 13:37, men glemmer dette av og til.

Det er også flere i klassen som reagerer på 13:37. Vi syntes dette klokkeslettet er veldig "pro" og "leet". Jeg vet ikke om det er noe guddommelig inne i bildet, men basert på at jeg får en god følelse av tallet så må det nok være det.

54rc4sm

Lenke til kommentar
Jeg virkelig hater selvoppfyllende dommedagsprofetier som denne...

Dersom nok mennesker tror på det kan det gå virkelig gale -- spesielt dersom de begynner å forberede seg og begynner å bli paranoide.

Kom over denne i går:

Put another way: You don't have to believe that a rust-colored calf could bring about the end of the world — or that 72 black-eyed virgins await the pious Islamic suicide bomber in paradise — but there are many people who do, and are prepared to act on that belief. This is a stubborn reality that eludes many of us in the modern, secular West, particularly those who work in the media, and who are therefore responsible for reporting and explaining the world to the masses.

Lenke til kommentar

Ringeklokka mi pleier å pipe rundt klokka 10 for da må jeg opp.

Men når du ser klokka di så ofte 11:11, har du tenkt på at klokken faktisk kan være stilt feil? Eller har du et slikt ur som styres av radiosignaler fra Tyskland? Tid kan forandre seg utifra hvor man er også. Har du tenkte på dette? Det er mulighet for at hver gang du ser at klokken er 11:11, så er klokken faktisk 11:09, uten at du vet det. Det holder ikke å stille etter nrk!

Revolusjonen har vi aldri hatt, og den kommer heller aldri. Jeg vet ikke hva et paradigmeskifte er, men dersom det er Mayaene som sa det, så kan jeg garantere at det er feil, for ingenting av hva mayaene har å si er relevant for oss som har en helt annerledes historie, annen kultur, religion, klima og natur. Hva Jesus sa om dagens pengesystem er heller ikke relevant.

Jeg vil at du skal ta en titt på primstaven og runekalenderen. Det er spennende, og det er ekte saker, ikke mambojambo fra jungelen i søramerika.

PS: Jesus skulle angivelig vært tilbake omtrent hvert eneste år siden han døde. Enkelte gir liksom aldri opp håpet. Forestill deg at du levde i år 999, da kunne du være nesten sikker på at Jesus kom tilbake iløpet neste år. Det var det mange kristne som likte å tro, men slik ble det ikke.

Lenke til kommentar
Hmm. Enda en tråd der veldig få av de spørsmålene vi kommer med blir besvart.

Det er vel også grunnen til at nesten alle tråder her slutter med at en ateist har det siste svaret/posten...

:D

Overtro ER vanskelig å forsvare da det kun kan forsvares med tro... å tro på en ting beviser som kjent ikke en dritt hvis det ikke kan underbygges med bevis... Det er vel grunnen til at det blir stille tenker jeg. De har sett bevisene mot og har rett og slett ikke flere "bevis" for.... og forstått at de ikke kan fortsette diskusjonen basert på dette. Synd at de ikke selv klarer å se gapet de selv forsvarer og hvor dumt dette er... Men når troen er fremme er vettet borte tydeligvis..

:no:

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Jeg har det på samme måte med 22:22. Det er sjelden jeg går glipp av det klokkeslettet, for å si det sånn. Det kommer nok av at hjernen min får med seg hva som står på klokka før jeg fokuserer på det, men pytt. Når jeg søker på Google finner jeg følgende

And the LORD said unto him, Wherewith? And he said, I will go forth, and will be a lying spirit in the mouth of all his prophets. And he said, Thou shalt entice him, and shalt prevail also: go forth, and do so.

Dette er et klart tegn på at jeg er den gjenfødte Antikrist, sendt til jorden for å sparke ræv. Bøy dere i støvet. PM meg hvis dere vil unngå å bli slaver. Har en del konkubinestillinger ledig. Fortrinnsvis kvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...