moon_blood Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Nå vil jeg bare fortelle om mine 11:11 erfaringer. Det er bare noen dager siden jeg ble klar over dette selv. Over lang tid har jeg blitt trukket mot klokka, og hvilket klokkeslett ser jeg flere ganger i uka? Jo, 11:11. Dette begynte å bli litt rart synes jeg, for jeg har blitt nærmest tvunget til å se dette klokkeslettet. Ringeklokka hjemme har til og med begynt å ringe kl 11:11, og ingen har rørt den. Så når jeg googlet 11:11, ble jeg mentalt slått i bakken. Jeg fikk frysninger, det var en blanding av ekstase og skrekk. Det er virkelig spesielt, og jeg er glad for å ha en rolle i dette. Revolusjonen er ikke langt unna nemlig. Vi er på vei inn i et paradigmeskifte. Menneskene og våre påvirkningskrafter vil få en helt annen betydning, pengesysteme skal brytes ned (ref. Jesus sa dette) og se på økonomien i dag. Dette ligner ikke børskrakket in the '80s en gang. Jeg vil dere skal ta en titt på Mayakalenderen. Den slutter i 2012, 21 desember nøyaktig kl 11:11. Og for ikke å snakke om Jesu angivelige gjenkomst om 2000 år. Vi går inn i en ny verden folkens. Endret 9. mai 2008 av moon_blood Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Oooooog... Hvor er så Mayaene i dag? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Alt det der bare for si at du er imot homofile ekteskap? Endret 10. mai 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Opplever noe av det samme med klokken 22:22, legger nesten alltid merke til dette klokkeslettet. Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Alt det der bare for si at du er imot homofile ekteskap? Nei, haha. Jeg skreiv dette inne på et kristent forum, glemte å klippe vekk det homogreiene. Har ingenting med saken her inne å gjøre. Oooooog... Hvor er så Mayaene i dag? Mayane forutså mange hendelser, og veldig nøyaktig også. De hadde noe spesielt over seg, og kalenderen, som har truffet på samtlige punkter, går sin ende i møte. Så å sette tvil vil være med alle odds mot seg. Kommentaren din viser egentlig at du ikke skjønner noe om dette, men les deg inn i det. Er veldig spesielt og interessant. Opplever noe av det samme med klokken 22:22, legger nesten alltid merke til dette klokkeslettet. Da er vi to, min venn. Jeg opplever nettop 11:11 og 22:22. Det er virkelig spesielt.. Endret 10. mai 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Og poenget ditt er? faktumet er jo at du fortsatt skrev alt det der for å si at du er imot homofile ekteskap... Om det var her eller på et annet forum har lite å si... hehe... Endret 10. mai 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
RWS Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ... Og legg spesielt merke til hvor godt du syntes dette passer ETTER at du hadde lest alt om dette.. Tror murphys lov gjelder her og jeg... tilfeldigheter har jeg også opplevd som alt annet enn tilfeldig.. og det har lært meg at jeg skal holde alle muligheter åpne, men å dra inn indianere, jesus og verdens økonomi er vel kanskje å skyte spurv i kano, er det ikke? For moro skyld så les horoskopet ditt i avisen i dag. Gjør det og se hvor fantastisk godt dette stemmer med akkurat deg! Hvordan får de som skriver dette det til hvis de ikke finner en felles nevner som passer sånn ca for de fleste? Og der har du hele greia, for vi mennesker er ikke bare flinke til å tro men vi er også utrolig flinke til å se mønster som ikke er der, men som vi tror er der.... og det er det du gjør nå! Da har laget deg, bevisst eller ubevisst, et mønster som passer for deg.... Jeg også har våknet 05:54 mange ganger i mitt liv, et minutt før klokka som ringer 05:55, men tviler på at det har noe å gjøre med hva indianere fant ut for x antall år siden...... eller verdens økonomien eller verre, at en sjeggete tufs ved navn jesus blir gjenfødt i kroppen til en enda større tufs som påstar at...... Jøss, hvor lett lurt er du egentlig? Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Må le av disse menneskene som virkelig tror verden går under i 2012, kansje en ide og lese litt om mayaenes kalendersystemer før man ytrer at dette er noe man tror på. Hadde vært fint om du også kunne kommet med noen eksempler på hva Mayaene har spådd riktig så vi kan sjekke opp dette, eller så er kommentaren din om at mayaene hadde mange riktige spådommer helt ubrukelig. Har du lagt merke til at hvis man f.eks kjøper en ny bil så ser man plutselig den samme bilen overalt? 11:11 kan erstattes med bilen. Folk er for glade i og forlede seg selv. Lenke til kommentar
Androish Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hva er så spesielt med det? Når du tenker på et tall og at det tallet dukker opp overalt er det fordi at da har du bitt deg merke i det tallet. Du ser sannsynligvis på klokka et utall mange ganger om dagen, men akkurat den gangen den er det tallet du har bitt deg merke i, vill du huske at du så på klokken. Jeg har faktisk akkurat det samme med 13:37 (gammelt spøkelse fra mine cs dager:P) angående dommedags teorien din. Den gidder jeg ikke engang å kommentere. Endret 9. mai 2008 av Androish Lenke til kommentar
yssi83 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dette høres ut som at hjernen din biter seg merke i de gangene du ser på klokken og den viser fire like tall. Jeg legger ofte merke til klokken når den er 13:37, og når den er 12:09 (min bursdag). Dette betyr likevel ingenting mer enn at jeg ser et mønster i tallene som jeg kan koble til noe jeg kjenner til før. Og hvilken sammenheng er det mellom mayaene og din kristne tro? Tør jeg gjette ingen? Mayaene hadde sin storhetstid mellom år 200 og ca og 900. Hvor mye kontakt hadde det da vært mellom mesoAmerika og Europa? Tør jeg gjette ingen? jeg vil gjerne få sitere fra wikipedia: The Mesoamerican Long Count calendar forms the basis for a New Age belief, first forecast by José Argüelles, that a cataclysm will take place on or about 21 December 2012, a forecast that mainstream Mayanist scholars consider a mis-interpretation.[12] (Min fremheving) Og jeg vil gjerne at du viser meg hvor i den Mayanske kalenderen det står noe om at de målte timer og minutter (eller tilsvarende) som gjør at det går an å konkludere med at det er klokken 11:11 den 12. desember 2012 at kalenderen ender. Hvorfor ikke et hvilket som helst annet tidspunkt den dagen? At klokken din har begynt å ringe klokken 11:11 uten at noen har rørt den tror jeg ikke på. Jeg tror du (kanskje uten å være klar over det selv) lyger. Hvor snakker Jesus om pengesystemer som bryter sammen? Jeg er nysgjerrig. Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Og poenget ditt er?faktumet er jo at du fortsatt skrev alt det der for å si at du er imot homofile ekteskap... Om det var her eller på et annet forum har lite å si... Det var et innlegg MOT et annet innlegg som omhandlet kjønnsnøytrale ekteskap. De trodde at det var verdens undergang at lesber skal få bli befruktet kunstig, og at menn ikke spilte noen rolle lenger. Det var DET jeg svarte på. Du ble klokere nå, eller hva? Endret 10. mai 2008 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hvor snakker Jesus om pengesystemer som bryter sammen? Jeg er nysgjerrig. Han er jøde, de er stereotypisk kløktige med penger Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Dette høres ut som at hjernen din biter seg merke i de gangene du ser på klokken og den viser fire like tall. Jeg legger ofte merke til klokken når den er 13:37, og når den er 12:09 (min bursdag). Dette betyr likevel ingenting mer enn at jeg ser et mønster i tallene som jeg kan koble til noe jeg kjenner til før. Og hvilken sammenheng er det mellom mayaene og din kristne tro? Tør jeg gjette ingen? Mayaene hadde sin storhetstid mellom år 200 og ca og 900. Hvor mye kontakt hadde det da vært mellom mesoAmerika og Europa? Tør jeg gjette ingen? jeg vil gjerne få sitere fra wikipedia: The Mesoamerican Long Count calendar forms the basis for a New Age belief, first forecast by José Argüelles, that a cataclysm will take place on or about 21 December 2012, a forecast that mainstream Mayanist scholars consider a mis-interpretation.[12] (Min fremheving) Og jeg vil gjerne at du viser meg hvor i den Mayanske kalenderen det står noe om at de målte timer og minutter (eller tilsvarende) som gjør at det går an å konkludere med at det er klokken 11:11 den 12. desember 2012 at kalenderen ender. Hvorfor ikke et hvilket som helst annet tidspunkt den dagen? At klokken din har begynt å ringe klokken 11:11 uten at noen har rørt den tror jeg ikke på. Jeg tror du (kanskje uten å være klar over det selv) lyger. Hvor snakker Jesus om pengesystemer som bryter sammen? Jeg er nysgjerrig. Skal komme tilbake til deg. Men jeg kan uten noen spesiell effekt si at jeg ikke lyver. Men hvem kan ikke vel ikke si det? Men jeg er glad jeg har vært såpass åpen som jeg er for ting. Jeg har opplevd mye dere andre aldri vil få oppleve - i alle fall ikke med den kjedelige holdningen dere har til livets mysterier. Mayakalenderen og deres spådommer kan du lese om sjøl, jeg gidder jammen ikke sitte her å skrive fingrene av meg for å belære et grønt menneske. Beklager. Hvor snakker Jesus om pengesystemer som bryter sammen? Jeg er nysgjerrig. Han er jøde, de er stereotypisk kløktige med penger Hehehehe... Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ikke overaskende så har du ingen andre beviser enn at du tror på det selv, og du fornekter alle fakta, kansje det er du som er ett kjedelig menneske og må finne på disse tingene for og gi livet en mening. Jeg trenger ihverfall ikke leve i en fantasiverden for at livet mitt skal gi mening. Fordomsfull er du og. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 De hadde noe spesielt over seg, og kalenderen, som har truffet på samtlige punkter, går sin ende i møte. Så å sette tvil vil være med alle odds mot seg. Ok. Nevn de ti største hovedpunktene ved profesiene som har gått i oppfyllelse, hvor profetiene er helt klare og ikke tolkbare i ti retninger. Lenke til kommentar
yssi83 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dette høres ut som at hjernen din biter seg merke i de gangene du ser på klokken og den viser fire like tall. Jeg legger ofte merke til klokken når den er 13:37, og når den er 12:09 (min bursdag). Dette betyr likevel ingenting mer enn at jeg ser et mønster i tallene som jeg kan koble til noe jeg kjenner til før. Og hvilken sammenheng er det mellom mayaene og din kristne tro? Tør jeg gjette ingen? Mayaene hadde sin storhetstid mellom år 200 og ca og 900. Hvor mye kontakt hadde det da vært mellom mesoAmerika og Europa? Tør jeg gjette ingen? jeg vil gjerne få sitere fra wikipedia: The Mesoamerican Long Count calendar forms the basis for a New Age belief, first forecast by José Argüelles, that a cataclysm will take place on or about 21 December 2012, a forecast that mainstream Mayanist scholars consider a mis-interpretation.[12] (Min fremheving) Og jeg vil gjerne at du viser meg hvor i den Mayanske kalenderen det står noe om at de målte timer og minutter (eller tilsvarende) som gjør at det går an å konkludere med at det er klokken 11:11 den 12. desember 2012 at kalenderen ender. Hvorfor ikke et hvilket som helst annet tidspunkt den dagen? At klokken din har begynt å ringe klokken 11:11 uten at noen har rørt den tror jeg ikke på. Jeg tror du (kanskje uten å være klar over det selv) lyger. Hvor snakker Jesus om pengesystemer som bryter sammen? Jeg er nysgjerrig. Skal komme tilbake til deg. Men jeg kan uten noen spesiell effekt si at jeg ikke lyver. Men hvem kan ikke vel ikke si det? Men jeg er glad jeg har vært såpass åpen som jeg er for ting. Jeg har opplevd mye dere andre aldri vil få oppleve - i alle fall ikke med den kjedelige holdningen dere har til livets mysterier. Mayakalenderen og deres spådommer kan du lese om sjøl, jeg gidder jammen ikke sitte her å skrive fingrene av meg for å belære et grønt menneske. Beklager. Det er jo faktisk du som kommer med påstander om maya-kalenderen og hva jesus har sagt. Det er jo egentlig ikke opp til meg å finne ut bakgrunnen for det du hevder. Jeg spør igjen: Hvordan kan man vite at det akkurat er klokken 11:11? etter det jeg har lest er det kun det som har med telling av dager i den mayanske kalenderen som er utvetydig. Og hvor snakker jesus om pengesystemer som bryter sammen? Hvis du ikke er i stand til å gi meg det har du lite grunnlag å diskutere på. Hvis du klarer å gi meg det må du samtidig også klare å vise hvorfor det er en sammenheng mellom jesus og mayaene og de økonomiske vanskelighetene Usa er oppe i nå. Viser igjen til mitt sitat fra wikipedia. I tillegg vil jeg gjøre det klart igjen at jeg og flere andre her syns det virker som om du egentlig syns det kun er spesielt at du legger merke til at du ser på klokken når den er 11:11, og at dette har skjedd flere ganger. Du har heller ikke klart å sannsynliggjøre at klokken din går av klokken 11:11 helt av seg selv. Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Opplever noe av det samme med klokken 22:22, legger nesten alltid merke til dette klokkeslettet. Tull! Selektiv hukommelse kalles det. Du legger merke til dette tallet, naturlig nok, men reagerer ikke spesielt når du ser 22:19 for eksempel. Over tid vil du se 22:19 like ofte som 22:22. Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Tull! Selektiv hukommelse kalles det. Du legger merke til dette tallet, naturlig nok, men reagerer ikke spesielt når du ser 22:19 for eksempel. Over tid vil du se 22:19 like ofte som 22:22. Jeg skjønner meg på alle skeptikere, men for all del, jeg vil ikke overbevise noen. Så lenge jeg har det bevist og er sikker i min sak sammen med millioner av andre, da kan det være det samme. Vi vil ha et fortrinn i det pågående paradigmeskiftet I hvilken form vet ingen. Endret 10. mai 2008 av JohndoeMAKT forminsket sitat Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det du ikke forstår er at uansett hvor sikker du er i din sak, forandrer det ikke på sannheten. Les litt psykologi så skjønner du at det du opplever er helt normalt. Det finnes ingen beviser for at det kan kobles til et paradigmeskifte på noen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå