roy_nor Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Skal opp til exphil eksamen, selvstudium variant, nå på tirsdag og lurer på om folket har noen linker til aktuellt materiale i forbindelse med forberedning. Ni-lest pensum bøkene, men trenger en liten oppfriskning. Googlet uten hell (født uten "google talent"). Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Spørsmålene kommer vel i sammenheng av pensum. Så hva skal du med ekstra materiell? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tråden er strengt tatt feilpostet, selv om den til en viss grad passer i denne kategorien også. Flytter den til kategorien for skole- og leksehjelp. Føler kategorien for annen utdanning er mer ment til å diskutere selve fakultatene, opptak og hvordan ting fungerer enn innhold i fagene. Snorre Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hvordan gikk eksamen? Selvfølgelig dårlig. Blir nok semesterutgaven til høsten. Tekstbøkene jeg har slår meg dog som svært dårlige (den grønne om historie, rosa om etikk), gikk til anskaffelse av en repitisjonsbok og der er forklaring av innholdet på 150 sider bedre enn i de 2 andre bøkene på 250 sider hver. Endret 18. mai 2008 av roy_nor Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan gikk eksamen? Selvfølgelig dårlig. Blir nok semesterutgaven til høsten. Tekstbøkene jeg har slår meg dog som svært dårlige (den grønne om historie, rosa om etikk), gikk til anskaffelse av en repitisjonsbok og der er forklaring av innholdet på 150 sider bedre enn i de 2 andre bøkene på 250 sider hver. Tok semesterutgaven denne våren. Bøkene er ikke særlig bra nei. Forelesningene er alfa og omega. Særlig gruppeforelesningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå