Gå til innhold

Koble ps3 til nett

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ikke så veldig lenge siden jeg har fått meg PS3 nå, men jeg får ikke kobla den til internett. Vi har et trådløst nettverk så det burde jo funke :S

Jeg får valgt alle tinga, og det går som smurt helt frem til den internett testen, eller hva det heter :p

Da står det at den ikke får kobla seg til, eller at det har gått ut, den testen eller hva det var. :S

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du telenor internett? Ikke automatisk tilkobling til internett via ruter? Da kan det være problemet.

Har du flere enn en PC i huset? hvis alle er koblet til internett døgnet rundt så burde PS3 gungere.

Angående NAT, trådløs eller ikke har ingenting og si angående NAT type. type 2 er det samme som type 1 i bunn og grunn. Type 2 vil bare si at ruteren ikke slipper igjennom ALL trafikk, men er satt opp riktig til og tillate "riktig" trafikk igjennom.

Lenke til kommentar

Vi har 3 PC'r som er kobla til nettet, men kun 1 er trådløs (bærbar), men den funker like bra. Så skjønner ikke hvorfor PS3 ikke funker...

Men jeg kan ikke koble med kabel, har ingen utgang på rommet. Den eneste er kobla til PC-en, som er stasjonær.

Lenke til kommentar
Drit i å ha det trådløst..da kan du glemme å få Nat type 1 eller 2..da sitter du med Nat 3 som begrenser online mulighetene i noen spill betraktelig

Skjønte ikke så mye der. Har planer om og kjøpe meg Ps3jeg og, men har dessverre trådløst netverk. Kan noen si meg hva som er problemetmed det.

Lenke til kommentar
Drit i å ha det trådløst..da kan du glemme å få Nat type 1 eller 2..da sitter du med Nat 3 som begrenser online mulighetene i noen spill betraktelig

Jeg sitter da med trådløst nettverk og NAT2.

Ingen problem med å finne og delta i onlinespill på det oppsettet.

Det sa eg ikke heller

Lenke til kommentar

Du sier det er bare å drite i å ha trådløst + nat 2 faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...